1 / 21
Najważniejsze
Przebieg
343 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Kombi
Pojemność skokowa
1 598 cm3
Moc
132 KM
Opis
Dzień dobry,
na sprzedaż oferuję swój prywatny samochód marki Toyota Auris Touring Sports w rzadkiej wersji Dynamic. Pojazd skonfigurowałem osobiście, zamówiłem i następnie zakupiłem jako nowy u dealera Toyota Dobrygowski w Długołęce. Jestem pierwszym właścicielem samochodu. Auto zostało zakupione prywatnie i nie było nigdy przedmiotem kredytu, czy leasingu. Toyota jest bezwypadkowa. Żaden znajdujący się w pojeździe element blacharski nie był naprawiany tj. podwójnie lakierowany, czy szpachlowany. Wszystkie szyby są oryginalne. Pojazd posiadał w historii jedną szkodę likwidowaną z ubezpieczenia OC p.p.m. w 2014 lub 2015 roku (nie pamiętam daty, było to dość dawno). Była to drobna stłuczka tj. najechanie na tył przez inny samochód osobowy. Ucierpiał głównie zderzak tylny. Szkoda została naprawiona w ASO Toyota Dobrygowski w Długołęce na oryginalnych podzespołach.
Wersję Dynamic charakteryzuje wyposażenie dodatkowe względem wersji Premium: 17" felgi aluminiowe, relingi dachowe czarne (lakierowane), przyciemniane szyby tylne, system automatycznego parkowania SIPA z czujnikami z przodu i z tyłu, podwójna podłoga bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę, podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy regulowanym elektrycznie, zegary z centralnym wyświetlaczem ciekłokrystalicznym, fotele sportowe dostępne tylko w wersji Dynamic (tak nazywa je Toyota w prospekcie, są głębsze i posiadają tapicerkę z czerwonymi przeszyciami). Moja Toyota została wyposażona dodatkowo w pakiet Skyview tj. dach panoramiczny z elektryczną roletą, nawigację z dotykowym ekranem Toyota Touch&Go. Auto oczywiście posiada 4x elektryczne szyby, kamerę cofania, czy podgrzewane fotele. Wyposażenie jest wystarczające nawet jak na dzisiejsze standardy.
Samochód jest czysty i zadbany. Autem jeździła głównie jedna osoba. Pojazdem nie wożono dzieci oraz zwierząt. Tylna część wnętrza nie posiada śladów zużycia. W bagażniku od nowości znajduje się gumowa mata a pod spodem jest praktycznie nowa podłoga bez plam, czy zużycia. Wnętrze jest kompletne, nie ma żadnych braków oraz uszkodzeń. Kierownica nie jest wytarta. Fotele nie posiadają dziur, czy przetarć. Wszystkie plastiki, w szczególności progi, czy deska rozdzielcza w stanie idealnym. Wnętrze nadal pachnie tak, jak przy odbiorze w 2014 roku. Auto było od nowości myte ręcznie i konserwowane odpowiednimi kosmetykami do lakieru i wnętrza. Od nowości garażowany. Lakier szklisty i błyszczący. Nie posiada głębokich rys. Oczywiście samochód 11 letni jeżdżący po Polsce posiada ślady zużycia jak np. drobne odpryski na froncie.
Przebieg samochodu wynika głównie z tras i autostrad. W sumie, czy średnio 31 tys. rocznie to dużo? Perełki z Niemiec, czy Francji mają nierzadko po 500, czy 600 tysięcy skręcone na 178 niezależnie od marki, czy rocznika :). Pierwsze lata użytkowania wygenerowały większe przebiegi roczne związane z charakterem pracy. Były to w większości przejazdy z Wrocławia do Trójmiasta i Warszawy. Od ostatnich 4 lat Toyota służy jako auto dodatkowe do jeżdżenia "w koło komina" i na wakacje. Pojazd jest niezawodny. Przez 11 lat użytkowania nigdy się nie zepsuł. Nigdy nie wyskoczył żaden błąd dotyczący mechaniki, czy osprzętu. Nigdy nie dolewałem w nim oleju między wymianami. Zawsze dojeżdżał na miejsce. Samochodem objechałem większość Europy, w tym Bałkany, Włochy, czy Skandynawię. Podczas wakacyjnego objazdu Szwecji, Norwegii i Finlandii przejechał bez najmniejszej usterki 8.000 kilometrów. Ostatnio wrócił z Chorwacji bez problemu robiąc Wrocław-Orebić i z powrotem.
Jest to proste, wolnossące 1.6 w benzynie i na łańcuchu rozrządu. Wystarczy zmieniać w nim olej co 10.000 kilometrów, dbać o materiały eksploatacyjne jak płyny, filtry, hamulce, czy świece zapłonowe i mamy mistrza bezawaryjności. Jest to najtańszy w utrzymaniu samochód jaki miałem. Po mieście spala ok. 7-8 litrów benzyny, po trasie przy normalnej jeździe można zejść poniżej 6 litrów na setkę. Jest to samochód do normalnej, spokojnej jazdy. Dla ludzi szukających przede wszystkim spokoju, że nie wygeneruje zaraz błędu i naprawy za kilkanaście tysięcy złotych. Aurisy z tym silnikiem nie mają fabrycznie żadnych wad mechanicznych typu rozciągające się rozrządy, spalanie oleju, czy zapychanie się nagarami. Historia serwisowa auta to przez 11 lat w zasadzie tylko eksploatacja. Toyota jest świeżo po serwisie olejowo-filtrowym. Wymienione zostały ostatnio też poduszki mcphersona. Generalnie jeśli auto wymagało wymian eksploatacyjnych to były na bieżąco wykonywane. Ceny części są bardzo atrakcyjne. Silnik nadaje się pod gaz, jeżeli ktoś rozważa takie rozwiązanie.
Cena pojazdu wynika z jego przejrzystej historii oraz stanu zachowania. Nie jest to szrot z floty, czy po taksówce. Samochód dla osoby, która szuka takiego modelu i doceni egzemplarz. Zgadzam się na weryfikację w dowolnym miejscu. W przypadku dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji. Toyota do obejrzenia codziennie na terenie Wrocławia, głównie Fabryczna lub Krzyki.
13 października 2025 21:03
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Toyota
Model pojazdu
Auris
Wersja
1.6 Dynamic
Kolor
Szary
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2014
Generacja
II (2012-)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
System nagłośnienia
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Sławomir
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie