Witam, na sprzedaż posiadam Toyote Auris po lifcie. Auto nadal jest na gwarancji RELAX Toyoty. Ponieważ serwisuję je w ASO, to jest objęte profesjonalną opieką. Posiadam bardzo bogatą historię (cały segregator, pełny informacji, od pierwszego kilometra) np. pełna dokumentacja przeglądów serwisowych, oraz testów sprawności baterii.
Auriska jest w najbogatszej specyfikacji wyposażenia, czyli wersja PRESTIGE z pakietami.
STYLE:
- pełne światła w technologi LED
- przyciemniane tylne szyby
SAFETY + TECH:
- układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS)
- układ ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA)
- układ rozpoznawania znaków drogowych (RSA)
- automatyczne światła drogowe (AHB)
- wewnętrzne lusterko elektrochromatyczne
- czujnik zmierzchu
- czujnik deszczu
- podgrzewane i el. składane lusterka zewnętrzne (z funkcją składania przy zamykaniu auta)
SKYVIEW:
- dach panoramiczny SkyView z elektryczną roletą
EXECUTIVE:
- 17” felgi aluminiowe
- skórzane siedzenia
PARK:
- czujniki parkowania przednie i tylne
Dodatkowo autko posiada:
- elektryczną regulację odcinka lędźwiowego foteli przednich
- podgrzewane fotele przednie
- podwójną podłogę bagażnika
- dwustrefową, automatyczną klimatyzację
- 3 gniazda zapalniczki (tunel środkowy, 2 rząd siedzeń, bagażnik)
- 2 gniazda USB (z przodu)
- tempomat
- bezkluczykowy dostęp (dostępne jedynie w wersji PRESTIGE)
- bezkluczykowe odpalanie auta (odpala z guzika)
- kamera cofania
- nawigacja satelitarna Toyota Touch w języku polskim
- system automatycznego parkowania równoległego (S-IPA),
I wiele wiele innych jak na przykłąd system ISOFIX, czy system HAC wspomagający pokonywanie podjazdów.
Auto jest na prawdę mega wyposażone, możnaby wymieniać i wymieniać. Jedyny tak bogato wyposażony Auris na OTOMOTO.
Toyota jest w pełni sprawna, prowadzi sie stabilnie, pewnie, auto jedzie prosto. Wszystkie funkcję auta działają, zawieszenie pracuje cicho, system Hybrydowy w pełni sprawny, bateria przeszła test z wynikiem POZYTYWNYM. Układ hybrydowy, wraz z baterią oczywiście nadal objęty jest gwarancją producenta.
Na przestrzeni ostatniego roku wymieniłem tarcze i klocki tył, oraz łożyska amortyzatorów przód, oczywiście wszystko na oryginalnych częściach TOYOTY, oraz naprawa realizowana w ASO TOYOTA.
Na obecną chwilę, auto nie wymaga jakiegokolwiek wkładu finansowego. Auto jest absolutnie w pełni sprawne, w perfekcyjnym stanie mechanicznym.
W 2016 roku Auris miała bardzo niewielką szkodę (zdjęcie szkody w galerii zdjęć), więc tył był naprawiany przez TOYOTĘ i to jedyna naprawa blacharska do jakiej dotarłem.
Stan auta oceniam na bardzo dobry, posiada normalne ślady użytkowania. Użytkowane jest w 90% w mieście, czyli tu gdzie hybrydy czują się najlepiej. Stąd też niski przebieg auta.
Auto jest na prawdę świetne i bezawaryjne, a hybrydowy układ napędowy, wraz z automatyczną skrzynia e-CVT jest super komfortowy. Żona nie chce jeździć już innym autem.
Sprzedaję Auriskę, ponieważ będę chciał kupić wiekszy, rodzinny samochód. Chętnych zapraszam na oględziny i na jazdę próbną. Chyba wyczerpałem temat, ale oczywiście zapraszam do kontaktu telefonicznego.
NIe interesuje mnie zamiana.