Oferowane auto to Toyota Avalon z 2007 roku. Silnik 3,5/V6/197kW/270KM, benzyna, bez turbiny, rozrząd na łańcuchu !!! Przebieg mizerny: 62.000 mil (około 100000km) !!! Dobra wersja z tapicerką skórzaną (skóra nie zniszczona w świetnym stanie, tak samo całe wnętrze). Instalacja LPG po przeglądzie: wymienione są wszystkie 3 filtry (paragon widnieje na ostatnim zdjęciu). Butla gazu znajduje się pod podłogą bagażnika. Dla niewtajemniczonych (nie każdy jest samochodziarzem) kilka szczegółów: model Avalon powstał w roku 1994 jako flagowy model koncernu Toyoty. Od tego czasu były produkowane 4 generacje modelu. 2007r. to III generacja modelu. Wg rozmiarów Toyoty się klasyfikują tak (od najmniejszego): 1. IQ HB (HB - hatchback), 2. Aygo HB, 3. Yaris HB, 4. Urban Cruiser HB, 5. Corolla/Auris HB, 6. Auris kombi, 7. Corolla sedan/kombi, 8. Avensis sedan/kombi, 9. Camry sedan, 10. Avalon sedan. Avalon to tzw "Full Size", czyli wg amerykanów auta ponad 5-metrowe. Długość ma 5,10 metra. Jest to odpowiednik Lexus`a LS`a, czyli flagowego modelu marki Premium koncernu Toyoty. Nawet jeśli ktoś dzisiaj wyda 750.000 zł i kupi najdroższego i najlepiej wyposażonego Lexus`a LS`a (Omotenashi) to i tak tam znajdzie ten sam silnik (tyle że elektronicznie podniesiona jest moc do 360KM i dodane są silniki elektryczne). Komfort jazdy oraz ilość miejsca w środku lepszy niż Camry, samochód płynie po drodze. Na trasie jest "królem", po prostu "wymiata", ma taki zapas mocy, że w sytuacji ekstremalnej podczas wyprzedzania może na raz "połknąć" 3-4 tiry, choć lepiej tego nie sprawdzać, nie każdy kierowca jest zawodowym kierowcą wyścigowym. Ale jak wiadomo, na trasie nie tylko hamulce "ratują" życie, ale nie raz także zapas mocy. Nowszy model od 2013 roku miał silnik opcjonalny HSD od Camry: 2,5/R4. Ta Hybryda 2,5/203KM ma za słabą moc jak na tak duże auto. Cena 49500zł do małej negocjacji. Silnik ma ogromną żywotność jeśli raz do roku regularnie się wymieni olej (na YouTube jest mnóstwo filmików o Toyotach z przebiegami 1.600.000-1.960.000 km na jednym silniku). Koło zapasowe pełnowymiarowe !!! Opony są wielosezonowe, bieżnik 7mm (nowa opona ma 8mm). Oleje i filtry były wymienione jesienią 2024 roku. Auto jest używane i ze względu na rocznik ma ślady użytkowania, ale i tak jak na swoje lata można śmiało mu dać "5" w skali "6" ("6" to by był samochód w stanie kolekcjonerskim, kiedy stoi w garażu i prawie nie jeździ). Sprzedaję bo mam 3 Toyoty już nie potrzebuję wszystkich aut, 2 wystarczą. Radio ma CD oraz magnetofon kasetowy. Nawiew na tył. Proszę zainteresowanych o tel w godz. 12.30-19.30. Jeśli nie dam rady odebrać oddzwonię. Auto do oglądania w Warszawie w okolicach Bemowa, Bialan, Włoch lub Starych Babic. Tylko poważne oferty. Na nic się nie zamieniam (auto, działko tam gdzie mapa się kończy i td). Nie odpowiadam na SMS`y, nie chcę mi się jak dziecko tyle siedzieć na telefonie by korespondować. I tak bardzo dokładnie opisałem auto. Jak kogoś nie stać na wykonanie telefonu i tak nie kupi auta. Musisz się zdecydować: czy chcesz kupić dobry samochód czy "dobrą, okazyjną cenę" a potem przez następne 2-3 lata spędzać w warsztatach dokładając do zakupu ceny auta drugie tyle. Jeśli auto się sprzeda od razu zdejmę z ogłoszenia. Auto miało wymieniony prawy błotnik i ma kilka elementów malowanych z powodu otarć parkingowych, dlatego nie napisałem "bezwypadkowy". Od razu odpowiadam na pytanie "dlaczego ma tak mały przebieg?": auto kupiłem od bardzo sympatycznej Pani w poczciwym wieku, która przez wiele lat mieszkała w Stanach i była przyzwyczajona do dużych aut w automacie. Po powrocie do Polski dalej jeździła "od święta" ale ponieważ na jej małym parkingu osiedlowym pojawiało się coraz więcej aut sąsiadów w końcu była zmuszona sprzedać tak duże auto i kupić małą Toyotę. Licznik nie jest kręcony, będzie widać to podczas oględzin po zużyciu auta w środku. Czujniki parkowania przód i tył są dodane teraz (jako nowe i oryginalne Toyoty i z wyświetlaczem), dlatego nie są widoczne na zdjęciach. Kamera cofania jest w nakładce fotochromatycznym na lusterku wstecznym. Instalacja LPG jest w miarę świeża, ma tylko 6 lat, jest to STAG300 Polskiej firmy (firma była założona w Białymstoku w 1999r.), wiec jest to sprawdzona konstrukcja.