1 / 22
Najważniejsze
Przebieg
278 000 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Minivan
Pojemność skokowa
1 794 cm3
Moc
130 KM
Opis
Zalety:
Prawdziwy, nie kręcony przebieg. 278 000 km.
Drugi właściciel. 7 miejsc.
Mechanicznie sprawny. Wszystkie wymagane naprawy
robione były na bierząco u jednego zaufanego mechanika.
Przechodzi przegląd techniczny bez kłopotów.
Nie ma sygnałów aby coś miało się zepsuć.
Sprzedaż z powodu chęci dokonania zmiany. Dzieci dorosły, potrzeby się zmieniły
i po 17 latach przyszedł na nią czas. Samochód w stanie jak na zdjęciach.
Zużyty adekwatnie do wieku i przebiegu.
Dodatkowo komplet opon zimowych Continental Winter Contact
TS860 w komplecie. Do znacznika 0 zostało jeszcze ok 3 mm.
Wg. mnie opony na 1 lub 2 sezony.
Mankamenty tego egzemplarza:
Konsumpcja oleju - 1 l / 1000 km. Dla mnie to dużo ale dla niektórych 4 letnich
współczesnych samochodów to norma jest. Świat się kończy. Od samego początku brał 0.3-0.5 l
Pocenie olejem ze skrzyni biegów. Pocenie olejem z pod głowicy.
Obydwa pocenia są niewielkie. Nie uzasadniają podjęcia naprawy.
Korozja podwozia. Zabezpieczone 2 lata temu w wyspecjalizowanym zakładzie
preparatem Krown. Należało by ponowić. Korozja prawych drzwi - dolny rant.
Zatarty o latarnię tylny prawy błotnik ze śladami korozji. Ten sam co był
naprawiany w ASO przez poprzedniego właściciela po stłuczce w 2008
r. Rysza na tylnych prawych dzwiach. Niewielkie ślady, obcierki na tylnym i przednim zderzaku.
Z tyłu lekko stuknięty w korku. Z przodu to nawet nie wiem od czego to. Prawdopodobnie
zaczepiony na parkingu. Porysowana przednia szyba. Jeden mały odprysk. Brak rolety bagażnika
- samochód był używany z kratką przez poprzedniego właściciela i roleta gdzieś przepadła.
Drobne mankamenty.
Urwana klamka opuszczania oparcia tylnego fotela umieszczona w oparciu -
opuszczanie jest możliwe drugim uchwytem przy siedzisku.
Pokrywa schowka na okulary nie podnosi się samoczynnie. Trzeba ją podwarzyć palcami
Nie działa syrena alarmu. Wyłączona wiele lat temu kluczykiem, po ponownym
włączeniu nie daje głosu. Alarm sprawny. Nie odbezpieczony odcina zapłon.
Czasem w nagrzanym samochodzie coś w plastikach
z prawej strony rytmicznie
cicho poskrzypuje.
Zużyte obicie dźwigni zmiany biegów. Stan karoserii widoczny na zdjęciach.
Tapicerka boczków drzwi nie była przewidziana na taki długi żywot. Tkanina podklejona cienką warstwą gąbki a gąbki tyle lat nie dają rady wytrzymać. Wygląda jak na zdjęciach.
Gdzieniegdzie jakiś purchel, wgniotka od kamienia na masce czy ognisko rdzy. Ubytek warstwy
lakieru bezbarwnego na zderzaku. Oryginalne radio padło wiele lat temu.
Wymienione na JCV. Niestety guziki na kierownicy nie są już obsługiwane.
Odpadnięte emblematy z tylnej klapy.
Dwa kluczyki ze znacznymi śladami zużycia. Brak gumek na przyciskach. Sprawne.
Inne uwagi.
Prowadzenie bez ściągania, hamuje równo. Kierownica lekko skręcona przy
jeździe na wprost - może 1 stopień.
Naprawy i inne dokonane czynności.
Nie wymieniam tu przeglądów wykonywanych raz na sezon i wymiany mat. ekspoatacyjnych. Ostatni był w lipcu tego roku:
2025-07 - wymiana napinacza łańcucha rozrządu
2024-07 - wymiana lewej półosi (jedyna awaria tego samochodu która
uniemożliwiła powrót do domu)
2024-06 - naprawa klimatyzacji
2024 05 - polerowanie reflektorów
2024-02 - usunięcie wycieku z układu wspomagania kierownicy
2023-11 - zabezpieczenie antykorozyjne Krown
2023-04 - wymiana pompy wodnej
(2021)-08 - druga wymiana akumulatora, naprawa alternatora
2021-07 - Wymiana tarcz i klocków przy stanie 243 495 km
2021-02 - akcja serwisowa Toyoty - wymiana komputera poduszek
powietrznych
2021-04 - naprawa podnośnika szyby PP, wymiana sondy przed katalizatorem
2020-04 - wymiana tłumika
2019-11 - wymiana uszczelki pokrywy zaworów, wymiana uszczelniacza prawej
półosi
2017-11 - wymiana klocków i chyba tarcz też przy stanie 197 903 km
2017 - renowacja felg - piaskowanie, lakierowanie
2017 - wymiana siłowników klapy bagażnika
2017-04 - wymiana pompy wodnej
2016-05 - wymiana prawej końcówki układu kierowniczego
2014-04 - wymiana zbiornika paliwa
2015-09 - remont skrzyni biegów - wymiana łożysk na wałku pośrednim w
wyspecjalizowanym warsztacie, wymiana sprzęgła i łożyska
2011-11 - naprawa rozrusznika
2009-10 - wymiana paska osprzętu
2008-04 - wymiana tarcz i klocków przy stanie 105 810 km
2008 - naprawa blacharska w ASO po stłuczce parkingowej przez poprzedniego właściciela - tylni
prawy błotnik
2004-2008 serwisowany w ASO.
To wszystko co pamiętam albo mam jakiś dokument. Zapewne 1 lub 2 napraw tu brakuje.
Podsumowanie.
Samochód przez te wszystkie lata zepsuł się w drodzie tylko 1 raz. Przez piewsze 10 lat poza serwisem było może 5 napraw. Najdroższy remont skrzyni. Jest tam blacha w której osadzone są na głębokość może 2 mm łożyska na wałku pośrednim. Jest to specjalnie zaprojektowana usterka która objawia się stukami na niskich obrotach przy 2 i 3 biegu przy 150 tyś przebiegu. Wymiana cieknącego blaszanego zbiornika paliwa też była dosyć kosztowna - na zamiennik lepszy jakościowo od tureckiego oryginału. Poza tym to drobiazgi.
Cena do negocjacji.
Gdyby mieli Państwo pytania zapraszam do kontaktu telefonicznego. Z przyjemnością i wyczerpująco na nie odpowiem.
25 października 2025 12:09
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Toyota
Model pojazdu
Corolla
Wersja
1.8 CE
Kolor
Inny kolor
Liczba drzwi
4
Liczba miejsc
7
Rok produkcji
2004
Generacja
Seria E12 (2001-2007)
VIN
Oblicz
14/14 zweryfikowanych pól
Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Radio
Informacje o sprzedającym
Mirosław
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2025
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie