Toyota Corolla 1.6 VVT-i
Rok: 2004
Przebieg: 170 243 km
Benzyna | Manual 5-biegowy
3-drzwiowy hatchback
Bezwypadkowa
Przegląd ważny, OC opłacone
Wyposażenie:
+ Automatyczna klimatyzacja — serwisowana 1-2 razy w roku
+ Stacja multimedialna / radio Android z CarPlay / Android Auto, 8 core 4 GB RAM, 64 GB z możliwością podpięcia kamery (oryginalne radio w bagażniku)
+ Elektrycznie sterowane szyby
+ Elektrycznie sterowane lusterka
+ Lusterko wsteczne elektrochromatyczne
+ Lampy przeciwmgielne przód i tył
+ Czujnik deszczu
+ Wspomaganie, ABS, poduszki powietrzne, immobilizer
+ Nowy akumulator Vectra
+ 6 głośników: 4 z przodu marki Hertz Ck165 system 2-drożny 285W Cento 165Mm oraz 2 fabryczne głośniki Toyota z tyłu (dodatkowo oryginalne średnio-niskotonowe w bagażniku)
+ Drzwi wygłuszone
+ Felgi oryginalne 16” z wersji Toyota Corolla TS – coraz rzadziej spotykane, wizualnie do regeneracji
+ Opony całoroczne Michelin CrossClimate+ (2023) przejechane jeden rok
+ Gałka zmiany biegów Epman (w bagażniku oryginał, który już się łuszczył)
+ Dorzucam tempomat, który chciałem założyć, ale nigdy nie znalazłem czasu się tym zająć
+ Kilka drobiazgów: OBD II, uchwyt na telefon, ładowarka USB do zapalniczki, etc.
Z minusów:
- Widoczne na zdjęciach ogniska korozji: prawe tylne nadkole i progi, typowe dla tego modelu
- Czujniki parkowania tylne chyba fabryczne, ale odkąd mam samochód to nie działają
- Sterowanie radiem z kierownicy aktualnie nie działa najprawdopodobniej przez błąd montera podczas podpięcia, ale technicznie jest to możliwe i działało z oryginalnym radiem, które jest w bagażniku
Samochód pochodzi z polskiego salonu z Katowic. Ja go kupiłem w maju 2020 roku i od zakupu nigdy mnie poważnie nie zawiódł. Jestem drugim właścicielem. Jeździłem głównie po mieście, ale zdarzały się trasy średnio raz na miesiąc, w tym kilka razy nad morze. Dbałem o wszystko na bieżąco. Z poważniejszych rzeczy, jakie robiłem, to pod koniec 2022 wymiana zużytego sprzęgła na nowe i regeneracja układu hamulcowego przód i tył, a w 2023 wymiana skrzyni biegów na używany oryginał z tego samego modelu.
Auto w 100% mechanicznie sprawne, silnik suchy, zawieszenie bez luzów. Nie bierze oleju, bo polifty nie mają fabrycznej wady, która występowała w pierwszej wersji. Regularne serwisy olejowe raz w roku — ostatni był na jesień, razem z jakimiś drobnostkami na kwotę powyżej 2000 zł. Na wszystko mam faktury do wglądu. Przegląd ważny do kwietnia 2026.
Sprzedaję, bo przyszedł czas na coś większego i wygodniejszego w trasy.
Wszystkie zdjęcia starałem się robić tak, żeby pokazać realny stan samochodu, ale na życzenie mogę dosłać więcej, ewentualnie nagrać film. Zgadzam się na sprawdzenie samochodu przed zakupem. Zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Pełna faktura VAT 23%.