Toyota MR2 1.8 VVT-i - 1
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 2
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 3
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 4
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 5
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 6
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 7
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 8
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 9
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 10
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 11
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 12

1 / 13

Toyota MR2 1.8 VVT-i - 1
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 2
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 3
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 4
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 5
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 6
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 7
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 8
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 9
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 10
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 11
Toyota MR2 1.8 VVT-i - 12

Najważniejsze

Przebieg

220 600 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kabriolet

Pojemność skokowa

1 794 cm3

Moc

140 KM

Opis

Cześć,


Sprzedaję samochód, który jest w moich rękach od 10 lat.

To MR2 z 2000 roku, w kompletnym pakiecie stylizacyjnym od TTE i kilku modyfikacjach tworzących z niej wersję OEM+:


  • Najważniejszą jest turbo kit zgodny ze specyfikacją Toyoty, jaką oferowała przez krótki czas sprzedaży tej generacji MR2. Moc i moment obrotowy są identyczne jak w oryginale - przebieg wykresu znajduje się w galerii zdjęć.(180 KM / 256 Nm) Dołożyłem też czujnik doładowania i chłodnicę oleju.
  • Dach został kilka lat temu wymieniony na materiałowy, dużo sensowniejszy od oryginalnego winylowego.
  • Zainstalowałem wzmacniacz, lepsze głośniki, BT, a drzwi zostały wygłuszone przez co system audio gra znacznie lepiej niż w oryginale.
  • Tunel środkowy jest obszyty materiałem, podobnie oba podłokietniki w drzwiach. Wszystkie wewnętrzne schowki są wyflokowane.
  • Przednie i tylne lampy zostały wymienione na nowe, kupione w ASO, ale w. wersji poliftingowej. Przednie świecą lepiej niż przedliftingowe, tylne bardziej mi się podobają.
  • Zainstalowałem szereg usprawnień sztywności nadwozia: oryginalną rozpórkę przednich kielichów od TRD, oryginalne stabilizatory drzwi TRD i zestaw dolnych rozpórek od wersji poliftingowej, których nie było w przedlifcie plus tzn breast plate spinający środek podwozia.
  • Oryginalny short shifter od TRD


Z dodatkowego wyposażenia, ale takiego OEM mam:


  • Hardtop, wraz z oryginalnym pokrowcem i stojakiem
  • Drugi komplet felg 17' TTE
  • Szperę LSD
  • Dwa pudła zapasowych części jakie nazbierałem na przestrzeni lat użytkowania samochodu - głównie galanterię wnętrza.


Samochód jest w pełni sprawny, wszystko co najważniejsze w nim działa. Jest bezwypadkowy i prosty. Dach się sprawnie otwiera, zamyka i nie przecieka. Nie ma też żadnych wycieków z silnika, ani nie bierze oleju.


Osiągi: 0 - 100 km/h - 5,9s w sprzyjających warunkach (jedna osoba w samochodze, niskie temperatury na zewnątrz), 6,2s w standardzie. Max prędkość: ok 220 - 230 km/h

Spalanie: ok. 11l / 100km w cyklu miejskim przy rozsądnej jeździe. Bardzo dynamiczna to max 14l / 100km


Wady: Nie działa ogrzewanie tylnej szyby w materiałowym dachu. Naprawa nie jest skomplikowana, ale zawsze o tym zapominam. Delikatne obtarcie na przednim zderzaku przy nadkolu. Do wypolerowania. Hardtop ma ułamane jedno z tylnych mocowań, ale oczywiście da się go założyć, nie przecieka i trzyma się solidnie.


Siedzę w temacie MR2 od ponad dekady i z pełnym przekonaniem mogę napisać, że jest to absolutnie topowy egzemplarz jaki istnieje na europejskim rynku. Ma kompletny pakiet TTE, turbo zgodne z oryginałem (budowane na podstawie instrukcji serwisowej Toyoty), świetny stan wizualny i mechaniczny oraz dużo bardzo trudno dostępnych dodatków stylistycznych. Kupując moją Toyotę dostajesz wszystko to co w tym modelu najlepsze. Skompletowanie takiej specyfikacji byłoby szalenie trudne w obecnych czasach, a już na pewno wielokrotnie droższe niż mój samochód.


FAQ:


1. Mam 190 cm wzrostu i się mieszczę

2. Bagażnik jest symboliczny. To nie jest samochód na wycieczki.

3. Przez 10 lat bardzo dynamicznej jazdy i po przejechaniu ponad 70 tyś km mogę napisać, że MR-ka jest bezawaryjna. Nigdy się nie zepsuła, nigdy nie wymagała holowania. Wymieniałem tylko eksploatacyjne rzeczy: płyny i oleje, hamulce, amortyzatory.

4. Samochód nie ma żadnych systemów wspomagania jazdy. Napęd na tył, centralnie umieszczony silnik. Możesz nim wjechać bezpośrednio z ulicy na tor i nadaje się do w pełni sportowej, wyczynowej jazdy. Ale w czasie deszczu trzeba uważać. Tak samo będąc świeżym, niedoświadczonym kierowcą.

5. Zawieszenie jest sztywne, samochód jest twardy, wydech bywa głośny - komfort to nie jest silna strona tego samochodu.

6. Ceny części są śmiesznie niskie. To ten sam poziom, co Corolla albo Avensis z lat 2000.

8. Samochód jest unikatowy, jest ich w Polsce niewiele, ale dostępność części jest bardzo dobra. Jest też bardzo prosty w serwisie. Każdy mechanik poradzi sobie z podstawowymi wymianami.


Polecam. Ja już się nim nacieszyłem.


PS: Na kanale YT Zachara znajduje się film prezentujący mój samochód. Od tego czasu zmieniły się detale, ale najważniejsze parametry pozostały bez zmian.


https://www.youtube.com/watch?v=Q_X6mog_jcQ&t=1241s

 

5 września 2025 20:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Toyota

Model pojazdu

MR2

Wersja

1.8 VVT-i

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

2

Liczba miejsc

2

Rok produkcji

2000

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

59666

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

System nagłośnienia

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni