Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 11
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 12
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 13
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 14
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 15
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 16

1 / 17

video
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 11
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 12
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 13
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 14
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 15
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT GTI Performance - 16

Najważniejsze

Przebieg

202 500 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

230 KM

Opis

Witam,


Do zaoferowania mam samochód, którego nikomu raczej nie trzeba przedstawiać – Volkswagen Golf 7 GTI w wersji Performance (seryjnie delikatnie większa moc – 230 KM, większe hamulce: 340 mm przód, 312 mm tył, oraz – co najistotniejsze – mechaniczna szpera ze sterownikiem Haldex, dzięki której samochód prowadzi się zupełnie inaczej niż zwykły Golf GTI).


Aktualnie samochód nie ma już wiele wspólnego z seryjnym silnikiem. Wiosną zeszłego roku przeszedł kapitalny remont silnika w znanej wśród posiadaczy silników TSI firmie Szczepan Vag Auto. Sam remont silnika kosztował około 26 tys. zł. W silniku praktycznie wszystkie podzespoły zostały wymienione na nowe, oryginalne części VW OE (na wszystko posiadam faktury i zdjęcia).


Podczas remontu silnika zająłem się także skrzynią biegów oraz sprzęgłem. W skrzyni biegów wymieniono uszczelniacze i założono nowy wysprzęglik – również oryginał VW OE. Sprzęgło zostało wysłane do wzmocnienia – tarcza została obita kevlarem, a docisk sprzęgła został wzmocniony. Dla lepszej zmiany biegów założony został oryginalny short shifter z Audi TT RS – również nowy VW OE.


Następnie zamontowano nową poduszkę skrzyni biegów (VW OE), na którą założona została wkładka blokująca skrzynię – tzw. dogbone (eliminuje efekt podskakiwania przedniej osi podczas zerwania przyczepności).


Podczas montażu silnika założone zostało nowe turbo IHI IS38 (występujące w Golfach R), z racji dalszych planów dotyczących tego auta. Założone zostaly nowe wtryski bosch oraz pompa wody Ina. Zdemontowane zostało również przednie zawieszenie, które odmalowałem na nowo.


Auto przeszło proces docierania – przy pierwszym odpaleniu został zalany olej, który po rozgrzaniu silnika od razu został wymieniony. Następnie, po przejechaniu 1000 km, olej został ponownie wymieniony (od tego momentu olej był wymieniany co 5000 km). Silnik aktualnie ma przejechane Około 20tys km.


W ostatnim miesiącu została założona nowa Vw oe pompa wysokiego cisnienia paliwa oraz sonda lambda 1 bosch.


Dalsze modyfikacje obejmowały:


-Intercooler Do88


-Dolot Do88


-Customowa rura dolotowa z tytanu


-Większe kolanko dolotowe turbo


-Turbo muffler delete


-Cewki APR


-Downpipe RM Motors (bez katalizatora)


Następnie auto trafiło do firmy Coobcio Garage na strojenie Stage 3.

Aktualnie legitymuje się mocą 400 KM oraz momentem obrotowym na poziomie około 500 Nm. Samochód przyspiesza 100-200 w granicach 10s.

Moment obrotowy został ustawiony z głową, aby auto nie miało problemów z trakcją – dodatkowo wgrane zostały również pops & bangs.

Na YouTube dostępny jest film z procesu strojenia – osobom zainteresowanym mogę przesłać link.


Do auta założone zostały felgi Ispiri FFR1 19" oraz nowe opony Kumho PS72 S.

Dla zainteresowanych – jeśli ktoś przyjedzie zdecydowany, mogę na miejscu wymienić olej na nowy, razem z filtrem (mimo że aktualny ma przejechane jedynie 700 km – wiem, jak to jest z wiarą w sprzedających ).


Samochód mogę też sprzedać na felgach zimowych 18" – wówczas cena samochodu znacząco spadnie.


Zapraszam do kontaktu i pozdrawiam!

 

14 października 2025 9:17

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Wersja

VII 2.0 TSI BMT GTI Performance

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

VII (2012-2020)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

83000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Radio

Informacje o sprzedającym

Eryk

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2025

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni