Witam,
Na sprzedaż mam Volkswagena Golfa 7R hatchbag. Poniżej zamieszczam dwie wersje opisu auta. Skrócony i pełny - zależy kto co woli i ile ma czasu. Zachęcam do zapoznania się i do kontaktu :)
WERSJA SKRÓCONA OPISU:
Auto wygląda i jeździ zajebiście. Z mocą 440 KM, napędem 4x4, szybką skrzynią DSG i masą poniżej 1500 kg to prawdziwy wilk w owczej skórze. Silnik DNF z turbiną Continental dostarczają potężny moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów oraz błyskawiczną reakcję na gaz. Zawstydza beemki, mercedesy, audi, porsche i inne dużo wyżej segmentowane od siebie auta. Samochód z polskiego salonu, bezwypadkowy, bezawaryjny, serwisowany zgodnie ze sztuką, nie wymagający absolutnie żadnych nakładów finansowych. Wygląda dobrze pod domem, blokiem, pracą, klubem, restauracją, a nawet kościołem :) Jeśli szukasz unikalnego, ale i wszechstronnego auta o genialnych osiągach, które będzie dostarczać Ci mnóstwo emocji, a jednocześnie pozwoli Ci spokojnie pojechać na urlop z rodziną lub znajomymi, to jest to samochód dla Ciebie!
WESJA PEŁNA DLA PETROLHEAD :)
Historia
Auto z salonu Porsche Auto Inter w Warszawie. Jestem drugim właścicielem – kupiłem je we wrześniu 2017 r. przy przebiegu ok. 34 tys. km. Obecnie 99 tys. km. Samochód bezwypadkowy, w idealnym stanie technicznym. Sprzedaję, bo po 7 latach użytkowania mam ochotę na zmianę. Najchętniej zostawiłbym go dla siebie i kupił kolejne auto, ale niestety nie mogę sobie na to pozwolić.
Serwis
Serwis w ASO do końca gwarancji, potem w JDL Performance i renomowanych warsztatach: Vag-Serwis (Wrocław), CompSport (Bielsko-Biała i Łódź).
- Olej silnikowy co 6–10 tys. km
- DSG i haldex co 30 tys. km
- Tylny dyferencjał co 60 tys. km
- Płyn hamulcowy co 2 lata,
- filtry co rok
- Inne wedle potrzeby
Na wszystkie serwisy posiadam faktury do wglądu
Szczegółowa historia serwisowa:
https://1drv.ms/w/c/7acd30eb66f9d1bb/EfP5wxXV0eBJkmUNGoE-sLwBYIn6QL7-n_-PT_Yr4uk2SQ
Swap
Fabryczny silnik CJX pobierał olej, więc przy 87 tys. km (02.2024) zapadła decyzja o wymianie na silnik DNF (2.0 TSI gen 4 z Golfa 8R). Lepsza, nowocześniejsza jednostka, z genialną turbiną Continental. Zakupiony na fakturę z gwarancją i przebiegiem 18 tys. km od zweryfikowanego sprzedawcy. SWAP i strojenie: CompSport (Łódź i Bielsko-Biała). Obecnie: 440 KM / 580 Nm. Aktualnie pobór oleju: 0 ml/1000 km. Wymiana odbyła się praktycznie Plug & Play - bieżąca eksploatacja nie wiąże się żadnymi dodatkowymi czynnościami dla użytkownika – tylko lać paliwo, wymieniać olej i cieszyć się jazdą. Generalnie auto nigdy nie jeździło tak dobrze jak teraz.
Osiągi
0–100 km/h: 3,6 s
100–200 km/h: 8,7 s
1/4 mili: 11,6 s
Pomiary robione na szybko pożyczonym urządzeniem dragy (maj 2025), bez odchudzania, z fotelikami dzieci, pełnym bakiem, subwooferem i zimnymi oponami. W mojej ocenie, jakby się postarać możliwe lepsze czasy do wykręcenia do setki i na 1/4 mili.
Stan techniczny
Stan techniczny samochodu jest nienaganny. Silnik i skrzynia pracują wzorowo. Nowe zawieszenie, które weszło rok temu przy okazji wymiany silnika. Także nic nie stuka, nie puka, żadnych niepożądanych dźwięków. Auto przyspiesza, skręca, hamuje rewelacyjnie. Płyny wymienione na wiosnę (03.2025). Klocki starczą na 1-2 sezony, być może dłużej – dużo zależy od stylu jazdy. Opony letnie przejeździły dopiero jeden sezon. Opony zimowe wystarczą na 1- 2 sezony - też zależy od stylu.
Wizualnie
Auto zadbane jak tylko się dało. Używane jako daily, ale głównie przeze mnie – na rodzinne wyjazdy mamy drugie auto. Lakier 99% oryginalny – dwie drobne, miejscowe naprawy lakiernicze, niewidoczne gołym okiem. Regularny detailing w Detail Garage i Car Clinique. Ostatni wiosną 2025: gruntowne czyszczenie + powłoka polimerowa. Felgi BBS - stan idealny. Wnętrze czyste, zadbane bez rażących rys i bez uszkodzeń. Dzieci nauczone, że mają wchodzić jak do świątyni :)
Modyfikacje
- silnik DNF 2.0 TSI Gen 4 (Golf 8R), SWAP by CompSport
- downpipe (MG Motorsport), wydech Milltek non-resonated z klapami
- intercooler Forge
- strojenie CompSport Bielsko-Biala
- zawieszenie Bilstein B8 + H&R -25 mm (dorzucam Eibach -15 mm)
- grube stabilizatory H&R
- dystanse H&R
- hamulce z Porsche Macan: zaciski alu 4-tłoczkowe, tarcze ATE 345 mm, klocki Ferodo DS2500, przewody stalowe – całość lżejsza i skuteczniejsze od serii
- front lip splitter Rieger carbon R,
- spoiler tylnej klapy Oettinger,
- lusterka OsiR carbon (USA)
- felgi lato BBS CK 19” - stan nienaganny z Michelin PS4S
- felgi zima oryginalne Cadiz 18” z zimówkami Michelin PA Sport 5
- audio: wygłuszenia drzwi, dachu, bagażnika, 8 głośników Audio System HX Evo 2, subwoofer HX z szybkozłączem i regulacją przy kierownicy, wzmacniacz – całość dostrojona pod zróżnicowane gatunki muzyczne, gra głośno i bardzo czysto.
Wyposażenie ponadstandardowe
- lakier Lapiz Blue metalik
- pakiet Business, czujniki parkowania przód/tył
- przyciemnione tylne szyby
- system Pre Crash
- elektryczne lusterka z podświetleniem, Keyless Access
- Discover Media, 8 głośników, BT, czytnik kart
Na zakończenie
Auto w świetnej kondycji wizualnej i technicznej. Od ponad roku nic nie zmieniane, żadnych usterek, gotowe do jazdy. Użytkowane z głową – pełne obciążenie tylko przy 80–120°C oleju. Zawsze schłodzone po szybszej jeździe. Traktowane pasjonacko i hobbistycznie, ale też świetnie sprawdzające się jako daily. W rękach świadomego kierowcy jest szybki i precyzyjny jak skalpel :)
Na obejrzenie oraz jazdę demonstracyjną zapraszam osoby poważnie zainteresowane zakupem, dla których samochód to coś więcej niż pojazd do przewozu osób :)
Możliwość sprawdzenia w wybranym rzetelnym serwisie/ASO.
Sprzedaż na podstawie Faktury VAT 23% – kupujący zwolniony z PCC 2%.