Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 1
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 11
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 12
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 13

1 / 14

Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 1
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 2
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 3
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 4
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 5
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 6
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 7
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 8
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 9
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 10
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 11
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 12
Volkswagen Golf VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG - 13

Najważniejsze

Przebieg

99 100 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kompakt

Pojemność skokowa

1 984 cm3

Moc

300 KM

Opis

Witam,


Na sprzedaż mam Volkswagena Golfa 7R hatchbag. Poniżej zamieszczam dwie wersje opisu auta. Skrócony i pełny - zależy kto co woli i ile ma czasu. Zachęcam do zapoznania się i do kontaktu :)


WERSJA SKRÓCONA OPISU:


Auto wygląda i jeździ zajebiście. Z mocą 440 KM, napędem 4x4, szybką skrzynią DSG i masą poniżej 1500 kg to prawdziwy wilk w owczej skórze. Silnik DNF z turbiną Continental dostarczają potężny moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów oraz błyskawiczną reakcję na gaz. Zawstydza beemki, mercedesy, audi, porsche i inne dużo wyżej segmentowane od siebie auta. Samochód z polskiego salonu, bezwypadkowy, bezawaryjny, serwisowany zgodnie ze sztuką, nie wymagający absolutnie żadnych nakładów finansowych. Wygląda dobrze pod domem, blokiem, pracą, klubem, restauracją, a nawet kościołem :) Jeśli szukasz unikalnego, ale i wszechstronnego auta o genialnych osiągach, które będzie dostarczać Ci mnóstwo emocji, a jednocześnie pozwoli Ci spokojnie pojechać na urlop z rodziną lub znajomymi, to jest to samochód dla Ciebie!


WESJA PEŁNA DLA PETROLHEAD :)


Historia

Auto z salonu Porsche Auto Inter w Warszawie. Jestem drugim właścicielem – kupiłem je we wrześniu 2017 r. przy przebiegu ok. 34 tys. km. Obecnie 99 tys. km. Samochód bezwypadkowy, w idealnym stanie technicznym. Sprzedaję, bo po 7 latach użytkowania mam ochotę na zmianę. Najchętniej zostawiłbym go dla siebie i kupił kolejne auto, ale niestety nie mogę sobie na to pozwolić.


Serwis

Serwis w ASO do końca gwarancji, potem w JDL Performance i renomowanych warsztatach: Vag-Serwis (Wrocław), CompSport (Bielsko-Biała i Łódź).

  • Olej silnikowy co 6–10 tys. km
  • DSG i haldex co 30 tys. km
  • Tylny dyferencjał co 60 tys. km
  • Płyn hamulcowy co 2 lata,
  • filtry co rok
  • Inne wedle potrzeby


Na wszystkie serwisy posiadam faktury do wglądu


Szczegółowa historia serwisowa:

https://1drv.ms/w/c/7acd30eb66f9d1bb/EfP5wxXV0eBJkmUNGoE-sLwBYIn6QL7-n_-PT_Yr4uk2SQ


Swap

Fabryczny silnik CJX pobierał olej, więc przy 87 tys. km (02.2024) zapadła decyzja o wymianie na silnik DNF (2.0 TSI gen 4 z Golfa 8R). Lepsza, nowocześniejsza jednostka, z genialną turbiną Continental. Zakupiony na fakturę z gwarancją i przebiegiem 18 tys. km od zweryfikowanego sprzedawcy. SWAP i strojenie: CompSport (Łódź i Bielsko-Biała). Obecnie: 440 KM / 580 Nm. Aktualnie pobór oleju: 0 ml/1000 km. Wymiana odbyła się praktycznie Plug & Play - bieżąca eksploatacja nie wiąże się żadnymi dodatkowymi czynnościami dla użytkownika – tylko lać paliwo, wymieniać olej i cieszyć się jazdą. Generalnie auto nigdy nie jeździło tak dobrze jak teraz.


Osiągi

0–100 km/h: 3,6 s

100–200 km/h: 8,7 s

1/4 mili: 11,6 s


Pomiary robione na szybko pożyczonym urządzeniem dragy (maj 2025), bez odchudzania, z fotelikami dzieci, pełnym bakiem, subwooferem i zimnymi oponami. W mojej ocenie, jakby się postarać możliwe lepsze czasy do wykręcenia do setki i na 1/4 mili.


Stan techniczny

Stan techniczny samochodu jest nienaganny. Silnik i skrzynia pracują wzorowo. Nowe zawieszenie, które weszło rok temu przy okazji wymiany silnika. Także nic nie stuka, nie puka, żadnych niepożądanych dźwięków. Auto przyspiesza, skręca, hamuje rewelacyjnie. Płyny wymienione na wiosnę (03.2025). Klocki starczą na 1-2 sezony, być może dłużej – dużo zależy od stylu jazdy. Opony letnie przejeździły dopiero jeden sezon. Opony zimowe wystarczą na 1- 2 sezony - też zależy od stylu.


Wizualnie

Auto zadbane jak tylko się dało. Używane jako daily, ale głównie przeze mnie – na rodzinne wyjazdy mamy drugie auto. Lakier 99% oryginalny – dwie drobne, miejscowe naprawy lakiernicze, niewidoczne gołym okiem. Regularny detailing w Detail Garage i Car Clinique. Ostatni wiosną 2025: gruntowne czyszczenie + powłoka polimerowa. Felgi BBS - stan idealny. Wnętrze czyste, zadbane bez rażących rys i bez uszkodzeń. Dzieci nauczone, że mają wchodzić jak do świątyni :)


Modyfikacje

  • silnik DNF 2.0 TSI Gen 4 (Golf 8R), SWAP by CompSport
  • downpipe (MG Motorsport), wydech Milltek non-resonated z klapami
  • intercooler Forge
  • strojenie CompSport Bielsko-Biala
  • zawieszenie Bilstein B8 + H&R -25 mm (dorzucam Eibach -15 mm)
  • grube stabilizatory H&R
  • dystanse H&R
  • hamulce z Porsche Macan: zaciski alu 4-tłoczkowe, tarcze ATE 345 mm, klocki Ferodo DS2500, przewody stalowe – całość lżejsza i skuteczniejsze od serii
  • front lip splitter Rieger carbon R,
  • spoiler tylnej klapy Oettinger,
  • lusterka OsiR carbon (USA)
  • felgi lato BBS CK 19” - stan nienaganny z Michelin PS4S
  • felgi zima oryginalne Cadiz 18” z zimówkami Michelin PA Sport 5
  • audio: wygłuszenia drzwi, dachu, bagażnika, 8 głośników Audio System HX Evo 2, subwoofer HX z szybkozłączem i regulacją przy kierownicy, wzmacniacz – całość dostrojona pod zróżnicowane gatunki muzyczne, gra głośno i bardzo czysto.


Wyposażenie ponadstandardowe

  • lakier Lapiz Blue metalik
  • pakiet Business, czujniki parkowania przód/tył
  • przyciemnione tylne szyby
  • system Pre Crash
  • elektryczne lusterka z podświetleniem, Keyless Access
  • Discover Media, 8 głośników, BT, czytnik kart


Na zakończenie

Auto w świetnej kondycji wizualnej i technicznej. Od ponad roku nic nie zmieniane, żadnych usterek, gotowe do jazdy. Użytkowane z głową – pełne obciążenie tylko przy 80–120°C oleju. Zawsze schłodzone po szybszej jeździe. Traktowane pasjonacko i hobbistycznie, ale też świetnie sprawdzające się jako daily. W rękach świadomego kierowcy jest szybki i precyzyjny jak skalpel :)


Na obejrzenie oraz jazdę demonstracyjną zapraszam osoby poważnie zainteresowane zakupem, dla których samochód to coś więcej niż pojazd do przewozu osób :)


Możliwość sprawdzenia w wybranym rzetelnym serwisie/ASO.


Sprzedaż na podstawie Faktury VAT 23% – kupujący zwolniony z PCC 2%.

 

7 czerwca 2025 18:02

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Golf

Wersja

VII 2.0 TSI BMT 4Mot R DSG

Kolor

Niebieski

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2014

Generacja

VII (2012-2020)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

129000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Damian

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store