Sprzedam Volkswagen Golf 6 GTI 2011r , z polskiego salonu, po wypadku, przebieg od nowości 269 263km i od wypadku już dalej nie "aktywnie rośnie" ;). Gdybym wystawiał za granicą, to napisałbym że już nie do wyklepania i raczej sama rama uległa wykrzywieniu, ale z racji że jesteśmy w Polsce to interpretacja dowolna na podstawie umiejętności zainteresowanego. Do samego końca służył bezawaryjnie, objechałem nim połowę Europy i 40tyś kilometrów w rok bez żadnych problemów ani awarii. Niektóre zdjęcia są zrobione zaraz po przywiezieniu z miejsca wypadku, więc silnik/skrzynia/wydech są jeszcze zamontowane, aktualnie silnik/skrzynia/wydech/radia są zdemontowane. Auto jest jeszcze ubezpieczone bodajże do połowy lipca i nie jest wyrejestrowane.
Insteresuje mnie sprzedaż samego silnika ze skrzynią lub samej budy z wnętrzem itd, tak samo mogę osobno sprzedać koła, radia i wydech. Nic więcej nie mam czasu demontować także reszta części tylko w całości, najchętniej (i najtaniej) sprzedam całość samochód+silnik itd. Mogę też przekazać auto do godnego zaufania komisu który podjąłby się sprzedaży na części za prowizję od zysku, ewentualnie wymienię na coś ciekawego i odpalającego z opcją dopłaty z obu stron.
Lista ciekawszych części które dorzucam do samochodu/są zamontowane w samochodzie, z pominięciem samego silnika i skrzyni;
- kompletny układ wydechowy MG Motorsport z downpipe 3" i końcówkami 100mm. Końcówki są lekko zarysowane ale sam wydech jest, na tyle na ile mogłem zweryfikować, w 100% prosty i w bardzo dobrym stanie, gotowy do montażu w innym GTI. U mnie był idealnie zestrojony, samochód dopiero powyżej około 3.5k obrotów zaczynał być już przyjemnie głośniejszy ale wciąż nie trzeba było zakładać zatyczek do uszu, na mniejszych obrotach był cichy prawie jak seria i nie męczył w trasach.
- zawieszenie adaptacyjne DCC (możliwość ustawień: comfort, normal, sport), stan po wypadku do weryfikacji - przód może być skrzywiony, tył raczej jest ok, trudno powiedzieć. Przed kolizją zużycie amortyzatorów było weryfikowane przy przeglądzie i jest minimalne, około 80-85% jeśli dobrze pamiętam dolne widełki.
- kierownica multifunkcyjna
- kubełkowe fotele GTI, podgrzewane itd.
- klimatyzacja dwustrefowa, z nawiewami na tylną kanapę
- felgi 18' GTI, przednie raczej są uszkodzone "beyond repair" ale tylnie, poza zarysowaniami, powinny być proste. Mam też i mogę dorzucić komplet drugich felg 17' zimowych widocznych na zdjęciach
- Radio na systemie Android 4/64, wygląda jak fabryczne i idealnie pasuje w konsoli. Mam też oryginalne radio w idealnym stanie, oczywiście znam też kod do odblokowania po przerzuceniu do innego samochodu. Na zdjęciach nie ma oryginalnego radia i jest tylko to na Androidzie - w razie potrzeby poszukam lub zrobię i podeślę zdjęcia oryginalnego.
- Hamulce przód i tył były niedługo przed wypadkiem zmieniane na jakieś sportowe z wentylowanymi tarczami itp, nie pamiętam konkretnie co to było poza tym że było drogie, musiałbym pogrzebać za fakturami
- z przodu były jeszcze lampy LED, skrętne ksenony i system do doświetlania zakrętów, chyba mam je dalej ale raczej już nic z nich nie będzie poza ewentualnie elektroniką. Możliwe że o czymś zapomniałem, reszta wyposażenia/części to raczej standard i nic specjalnego.
W razie potrzeby mogę po kontakcie telefonicznym dosłać też więcej zdjęć, również przed wypadkiem i/lub filmów z brzmieniem oraz nr. rej. + data pierwszej rejestracji do weryfikacji historii samochodu w historiapojazdu.gov.pl