Witam. Posiadam na sprzedaż mój prywatny samochód VW Golf 7 w wersji silnikowej 1.4 TSI 140 km ( kod silnika CHPA). Jest to jeden z lepszych silników generacji EA211 z uwagi na brak trybu dwucylindrowego i GPF. Samochód w jednej rodzinie od 10 lat i nigdy nie sprawiał żadnych problemów. Auto za kadencji pierwszego właściciela w 2014 roku miało kolizję gdzie zostały uszkodzone prawe drzwi przednie i tylne, w związku z tym prawa strona samochodu jest powtórnie lakierowana, aby nie było widać różnicy w kolorze. Z tego co pamiętam auto było naprawiane w ASO na oryginalnych częściach.
Wyposażenie:
- automatyczna klimatyzacja dwustrefowa,
- pakiet zimowy ( podgrzewane przednie fotele, podgrzewany dysze spryskiwaczy oraz czujnik poziomu płynu do spryskiwaczy),
- wnętrze w jasnym kolorze z fotelami pokrytymi alcantarą oraz skórzane wstawki m.in boczki drzwi czy podłokietnik,
- tempomat,
- kierownica wielofunkcyjna,
- Android Auto ( jest opcja apple Carplay, lecz wymaga to kupna gniazda usb o odpowiednim oznaczeniu, ja korzystam z androida więc tego nie zmieniałem),
- klimatyzowany schowek przed pasażerem,
- fabrycznie dymione szyby tylne,
- zawieszenie tylne wielowahaczowe,
- czujniki parkowania.
- składane, elektryczne, podgrzewane lusterka boczne wraz z opuszczaniem lusterka pasażera przy cofaniu,
i pewnie wiele rzeczy o których zapomniałem.
Samochód za mojej kadencji przeszedł szereg zmian i modyfikacji:
-zmieniony przedni zderzak na wersję GTI Clubsport ( bardzo ciężki do skompletowania na rynku wtórnym wiele z 34 elementów zostało kupionych w ASO - koszt takiego zderzaka oscyluje w granicach 8-10 tyś zł)
-dołożony spoiler wraz z bocznymi owiewkami z wersji GTI Clubsport ( 5 elementów niedostępnych na rynku wtórnym - koszt około 8 tyś z )
- zmieniony tylny dyfuzor na wersje GTI Clubsport w piano black
- zmieniony tylny tłumi końcowy z wersji GTI Clubsport S koszt nowego to około 2,5 tyś ( delikatnie basowy pod obciążeniem, lecz bardzo cichy
- zmienione przednie zaciski hamulcowe wraz z tarczami i klockami z wersji GTI Performance o średnicy 340 mm (w kwietniu 2024 r. zmienione tarcze Zimmermann, klocki Brembo)
- w marcu 2025 roku zmienione tarcze i klocki z tyłu ( tarcze ATE, klocki Brembo)
- zmienione tylne lampy na lampy Vland z wersji poliftowej
- lampy przednie pokryte folią PPF SSF Photochromatic w marcu 2024 roku
- zmieniony ekran wraz z jednostką na poliftowy obsługujący Android Auto i Nawigację,
- w lipcu 2024 roku wyczyszczony nagar na zaworach
- samochód ma zmienione sprężyny zawieszenia na sprężyny obniżające -30 mm Eibach
- golf ma podniesioną moc na około 190 km/320 nm ( wykres do wglądu z maja 2023 roku )
- samochód miał robioną w zeszłym roku 2 etapową korektę lakieru wraz z położoną ceramiką Cleantle Admire
- w kwietniu 2025 roku nabita i odgrzybiona klimatyzacja
- komplet dywaników welurowych i gumowych
- dołożona oryginalna kamera cofania
- z uwagi na podniesioną moc auto ma założoną tarcze sprzegła obitą kevlarem przy przebiegu 110 tys. km
Olej 5w-30 zmieniany co 8-10 tyś km zazwyczaj lałem millersa ee performance
Samochód sprzedaję wraz z kołami Sparco Asseto Gara w rozmiarze 18 cali wraz z oponami Contintal PremiumContact7 z 2023 roku.
Pewnie o wielu rzeczach też zapomniałem napisać, aktualny przebieg to około 128800 km i stale rośnie z uwagi iż pojazd cały czas jest w użytku. Dla zainteresowanych mogę podesłać więcej konkretnych zdjęć. Polecam i zapraszam do kontaktu telefonicznego (w razie gdybym nie odebrał proszę o SMS). Dla konkretnych klientów mogę wziąć pod uwagę dorzucenie kół zimowych z oponami Yokohama widocznymi na ostatnim zdjęciu oraz układu dolotowego MST dedykowanego do tego silnika o wartości około 1800 zł.
OC 05.2026
Przegląd 01.2026
Sprzedaję samochód z uwagi na chęć zakupu czegoś większego. Nie biorę pod uwagę żadnych zamian. Pozdrawiam