Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 1
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 2
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 3
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 4
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 5
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 6
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 7
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 8
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 9
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 10
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 11
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 12
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 13
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 14
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 15
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 16
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 17
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 18
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 19
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 20
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 21
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 22
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 23
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 24
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 25
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 26
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 27
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 28
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 29
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 30
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 31
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 32
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 33
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 34
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 35
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 36
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 37
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 38
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 39

1 / 40

Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 1
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 2
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 3
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 4
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 5
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 6
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 7
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 8
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 9
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 10
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 11
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 12
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 13
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 14
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 15
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 16
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 17
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 18
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 19
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 20
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 21
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 22
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 23
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 24
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 25
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 26
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 27
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 28
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 29
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 30
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 31
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 32
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 33
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 34
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 35
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 36
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 37
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 38
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 39

Najważniejsze

Przebieg

82 500 km

Rodzaj paliwa

Elektryczny

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Moc

204 KM

Kraj pochodzenia

Polska

Autonomia

523 km

Czas ładowania do 100%

1 godzin

Pojemność baterii

77 kWh

Czas ładowania w domu 11 kw

6 godzin

Średnie zużycie

17.2 kWh/100km

Opis

Samochód kupiony jako auto zupełnie nowe w salonie MOTORPOL WROCŁAW kwietniu 2021. Od początku jeden właściciel. Samochód miałem cały czas w leasingu i teraz, po zakończeniu umowy wykupiłem i bez przerejestrowywania sprzedaję dalej a w to miejsce kupuję nowy także w leasingu.

Na samochód wystawiam pełną FV 23%


Samcohó w 100% bezwypadkowy.


Kolejny samochód jaki kupuję to oczywiście także elektryk i nie wyobrażam sobie już nigdy używać spalinowego. Będzie to 3 z rzędu elektryk. Niestety w Polsce jest rozpowszechniana i panuje całkowicie wyssana z palca teoria o tym jakie beeee są elektryki. Oczywiście tych teorii nie rozpowszechnia nikt kto zaczął używać auta elektryczne tylko osoby którym się wydaje że coś wiedzą w tym zakresie mimo że wiedzę posiadają z plotek. Kiedyś przejmowałem się tymi opowieściami jakie złe są te elektryki ale teraz nawet się cieszę z tego bo używane są w bardzo niskich cenach a na zupełnie nowe mam dobrą dotację. Myślę że z tymi elektrykami w polsce jest tak samo jak kiedyś było z automatami których wszyscy się bali bo niby takie wadliwe, awuto więcej pali i w ogóle same problemy są z taką skrzynią dlatego lepiej wziąć stary dobry manual - tamte opinie oczywiście rozpowszechniały także osoby które nigdy w życiu nie jechały automatem. Dokładnoe ta sama zasada opierania się na plotkach i ich rozbudowywanie pokutuje na samochodach elektrycznych. No cóż, nie zmienię mentalności malkontentów i plotkarzy ale mogę podzielić się faktami i bazując na własnych wieloletnich i przebogatych doświadczeniach z samochodami elektrycznymi postaram się dać przeciwwagę do powszechnie panujący mitów :


MIT NR 1 - Baterie w samochodach elektrycznych szybko się niszczą - mój ID-4 ma niemal 90tsy km zrobione w 4 lata i zmierzona na serwisie efektywność baterii wynosi 91% czyli należy się spodziewać że jak samochód będzie miał 300tys km to efektywność baterii będzie na poziomie ok 70% czyli na pełnym ładowaniu zamiast do 400km przejadę do 300km. I to jest jedyny wpływ jaki będzie miał spadek efektywności akumulatora. Ale będę miał już 300tys przebiegu - to niech ktoś teraz odważy się wskazać dzisiaj produkowany samochód spalinowy który bez wymiany lub kapitalnego remontu silnika i wszystkich osprzętów jest w stanie przejechać 300tys km. Odpowiadam : ŻADEN a ja w swoim elektryku mama jeszcze jakieś 100-200tys km zapasu zanim zacznę mocniej odczuwać spadek efektywności baterii w moim ID4

MIT NR 2 - Samochody elektryczne się palą - tego to nawet nie che mi się komentować bo to jawnie nakręcona, niczym nie poparta propaganda medialna koncernów naftowych

MIT NR 3 - MAŁO ŁADOWAREK I NIEMA GDZIE NAŁADOWAĆ - zainstaluj aplikację PLUGSHARE i zobacz że w Polsce jest ponad 9300 punktów ładowania samochodów elektrycznych a codziennie przybywa kilka kolejnych. Jak dodamy do tego ładowania domowe z gniazdka 400v to okazuje się że samochody elektryczne mają jakieś 100 razy więcej punktów ładowania niż samochody spalinowe.

MIT NR 4 - SZYBKIE ŁADOWANIE NA TRASIE JEST DROGIE - jest droższe niż domowe (bez fotowoltaiki) a oszczędność tylko 2,5 raza większa niż paliwo ale. Ja np z szybkiej ładowarki na trasie korzystam tylko jadąc na wczasy lub gdzieś dalej do rodziny czyli maks 5-6 razy w roku. 90% moich łdowań zrobiłem wallboxem z gniazdka 400V


MIT NR 5 - ŁADOWANI W DOMU DŁUGO TRWA I WCALE NIE WYCHODZI DUŻO TANIEJ - każdy wallbox podłączony do gniazdka mojego ID4 załaduje w ok 5-7 godzin. Ładowanie robię raz góra 2 razy w tygodniu podłączając zaparkowane w garażu auto do gniazdka wallboxa. Przejechanie 100km na takim systemie ładowania kosztuje mnie 12zł a nie mam fotowoltaiki. Jak bym ją miał to przejechanie 100km będzie mnie kosztować jakieś 3zł przez 5 lat a potem za darmo bo po tym czasie instalacja przy moim użytkowaniu (pompa ciepłą, klima, elektryk) się zwróci w 100%


I jeszcze jedno, najważniejsze - W TYCH AUTACH NIE MA SIĘ CO ZEPSUĆ I NIGDY NIC NIE NAPRAWIAŁEM ANIE NAWET KLOCKÓW NIE WYMIENIAŁEM !!!


Jest jeszcze wiele innych mitów i chętnie się do niech odniosę w rozmowie natomiast dobitnym dla każdego powinien być fakt że podobnie jak ja, każdy kto zaczął używać auto elektryczne nie wyobraża sobie już wrócić całkowicie do spalinowych .


Jestem pracownikiem leasingu i mogę u siebie załatwić leasing bez badania zdolności :) nawet od 1go dnia działalnośći

Przykładowy harmonogram:

1% wpłaty

59 rat po 1911860zł brutto

25% wartość końcowa


Najważniejsze elementy wyposażenia:


- System Area View - system obserwacji otoczenia przez 4 kamery 360

- Klimatyzacja automatyczna Air Care Climatronic, trójstrefowa, zdalnie sterowana

- Wyświetlacz Head-up Display z poszerzona rzeczywistością

- Bezprzewodowy App Connect - widok ekranusmartfona na ekranie nawigacji

- Front Assist - system awaryjnego hamowania oraz rozpoznawania pieszych i rowerzystów a także rozpoznawania i rozróżniania przeszkód

- Adaptacyjne zawieszenie DCC wraz z wyborem profilu jazdy

- Ładowanie akumulatora prądem DC (prąd stały) Maksymalną mocą w zależności od akumulatora wysokonapięciowego

- Park Pilot

- Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash Basic & Front"

- Proaktywny tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC oraz funkcją "stop & go"

- Reflektory LED Matrix z automatyczną regulacją zasięgu oraz światłami na złą pogodę

- System Easy Open / Easy Close - bezdotykowe otwieranie i zamykanie pokrywy bagażnika

- System Side Assist - asystent zmiany pasa ruchu

- System Lane Assist, System Emergency Assist, System Traffic Jam Assist

- Keyless Access - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie samochodu [dla Autoalarmu]

- Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie podczerwone

- 12-calowy wyświetiacz Discover Max

- System Advanced Dynamic Light Assist automatyczne świata drogowe

- Pneumatycznie regulowane podparcia lędźwi w fotelach przednich, funkcja masażu

 

22 maja 2025 22:14

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

ID.4

Wersja

77kWh Pro Performance Max

Kolor

Biały

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2021

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

108500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Apple CarPlay

Android Auto

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

Ładowanie bezprzewodowe urządzeń

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Wyświetlacz typu Head-Up

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

GRZEGORZ SIKORA

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store