Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 1
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 2
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 3
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 4
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 5
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 6
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 7
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 8
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 9
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 10
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 11
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 12
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 13
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 14
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 15
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 16
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 17
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 18
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 19
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 20
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 21
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 22
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 23
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 24
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 25
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 26
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 27
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 28
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 29
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 30
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 31
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 32
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 33
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 34
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 35
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 36
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 37
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 38
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 39

1 / 40

Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 1
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 2
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 3
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 4
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 5
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 6
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 7
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 8
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 9
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 10
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 11
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 12
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 13
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 14
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 15
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 16
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 17
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 18
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 19
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 20
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 21
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 22
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 23
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 24
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 25
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 26
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 27
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 28
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 29
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 30
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 31
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 32
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 33
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 34
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 35
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 36
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 37
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 38
Volkswagen ID.4 77kWh Pro Performance Max - 39

Opis

Samochód kupiony jako auto zupełnie nowe w salonie MOTORPOL WROCŁAW kwietniu 2021. Od początku jeden właściciel. Samochód miałem cały czas w leasingu i teraz, po zakończeniu umowy wykupiłem i bez przerejestrowywania sprzedaję dalej a w to miejsce kupuję nowy także w leasingu.

Na samochód wystawiam pełną FV 23%


Samcohó w 100% bezwypadkowy.


Kolejny samochód jaki kupuję to oczywiście także elektryk i nie wyobrażam sobie już nigdy używać spalinowego. Będzie to 3 z rzędu elektryk. Niestety w Polsce jest rozpowszechniana i panuje całkowicie wyssana z palca teoria o tym jakie beeee są elektryki. Oczywiście tych teorii nie rozpowszechnia nikt kto zaczął używać auta elektryczne tylko osoby którym się wydaje że coś wiedzą w tym zakresie mimo że wiedzę posiadają z plotek. Kiedyś przejmowałem się tymi opowieściami jakie złe są te elektryki ale teraz nawet się cieszę z tego bo używane są w bardzo niskich cenach a na zupełnie nowe mam dobrą dotację. Myślę że z tymi elektrykami w polsce jest tak samo jak kiedyś było z automatami których wszyscy się bali bo niby takie wadliwe, awuto więcej pali i w ogóle same problemy są z taką skrzynią dlatego lepiej wziąć stary dobry manual - tamte opinie oczywiście rozpowszechniały także osoby które nigdy w życiu nie jechały automatem. Dokładnoe ta sama zasada opierania się na plotkach i ich rozbudowywanie pokutuje na samochodach elektrycznych. No cóż, nie zmienię mentalności malkontentów i plotkarzy ale mogę podzielić się faktami i bazując na własnych wieloletnich i przebogatych doświadczeniach z samochodami elektrycznymi postaram się dać przeciwwagę do powszechnie panujący mitów :


MIT NR 1 - Baterie w samochodach elektrycznych szybko się niszczą - mój ID-4 ma niemal 90tsy km zrobione w 4 lata i zmierzona na serwisie efektywność baterii wynosi 91% czyli należy się spodziewać że jak samochód będzie miał 300tys km to efektywność baterii będzie na poziomie ok 70% czyli na pełnym ładowaniu zamiast do 400km przejadę do 300km. I to jest jedyny wpływ jaki będzie miał spadek efektywności akumulatora. Ale będę miał już 300tys przebiegu - to niech ktoś teraz odważy się wskazać dzisiaj produkowany samochód spalinowy który bez wymiany lub kapitalnego remontu silnika i wszystkich osprzętów jest w stanie przejechać 300tys km. Odpowiadam : ŻADEN a ja w swoim elektryku mama jeszcze jakieś 100-200tys km zapasu zanim zacznę mocniej odczuwać spadek efektywności baterii w moim ID4

MIT NR 2 - Samochody elektryczne się palą - tego to nawet nie che mi się komentować bo to jawnie nakręcona, niczym nie poparta propaganda medialna koncernów naftowych

MIT NR 3 - MAŁO ŁADOWAREK I NIEMA GDZIE NAŁADOWAĆ - zainstaluj aplikację PLUGSHARE i zobacz że w Polsce jest ponad 9300 punktów ładowania samochodów elektrycznych a codziennie przybywa kilka kolejnych. Jak dodamy do tego ładowania domowe z gniazdka 400v to okazuje się że samochody elektryczne mają jakieś 100 razy więcej punktów ładowania niż samochody spalinowe.

MIT NR 4 - SZYBKIE ŁADOWANIE NA TRASIE JEST DROGIE - jest droższe niż domowe (bez fotowoltaiki) a oszczędność tylko 2,5 raza większa niż paliwo ale. Ja np z szybkiej ładowarki na trasie korzystam tylko jadąc na wczasy lub gdzieś dalej do rodziny czyli maks 5-6 razy w roku. 90% moich łdowań zrobiłem wallboxem z gniazdka 400V


MIT NR 5 - ŁADOWANI W DOMU DŁUGO TRWA I WCALE NIE WYCHODZI DUŻO TANIEJ - każdy wallbox podłączony do gniazdka mojego ID4 załaduje w ok 5-7 godzin. Ładowanie robię raz góra 2 razy w tygodniu podłączając zaparkowane w garażu auto do gniazdka wallboxa. Przejechanie 100km na takim systemie ładowania kosztuje mnie 12zł a nie mam fotowoltaiki. Jak bym ją miał to przejechanie 100km będzie mnie kosztować jakieś 3zł przez 5 lat a potem za darmo bo po tym czasie instalacja przy moim użytkowaniu (pompa ciepłą, klima, elektryk) się zwróci w 100%


I jeszcze jedno, najważniejsze - W TYCH AUTACH NIE MA SIĘ CO ZEPSUĆ I NIGDY NIC NIE NAPRAWIAŁEM ANIE NAWET KLOCKÓW NIE WYMIENIAŁEM !!!


Jest jeszcze wiele innych mitów i chętnie się do niech odniosę w rozmowie natomiast dobitnym dla każdego powinien być fakt że podobnie jak ja, każdy kto zaczął używać auto elektryczne nie wyobraża sobie już wrócić całkowicie do spalinowych .


Jestem pracownikiem leasingu i mogę u siebie załatwić leasing bez badania zdolności :) nawet od 1go dnia działalnośći

Przykładowy harmonogram:

1% wpłaty

59 rat po 1911860zł brutto

25% wartość końcowa


Najważniejsze elementy wyposażenia:


- System Area View - system obserwacji otoczenia przez 4 kamery 360

- Klimatyzacja automatyczna Air Care Climatronic, trójstrefowa, zdalnie sterowana

- Wyświetlacz Head-up Display z poszerzona rzeczywistością

- Bezprzewodowy App Connect - widok ekranusmartfona na ekranie nawigacji

- Front Assist - system awaryjnego hamowania oraz rozpoznawania pieszych i rowerzystów a także rozpoznawania i rozróżniania przeszkód

- Adaptacyjne zawieszenie DCC wraz z wyborem profilu jazdy

- Ładowanie akumulatora prądem DC (prąd stały) Maksymalną mocą w zależności od akumulatora wysokonapięciowego

- Park Pilot

- Aktywny system ochrony pasażerów "PreCrash Basic & Front"

- Proaktywny tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC oraz funkcją "stop & go"

- Reflektory LED Matrix z automatyczną regulacją zasięgu oraz światłami na złą pogodę

- System Easy Open / Easy Close - bezdotykowe otwieranie i zamykanie pokrywy bagażnika

- System Side Assist - asystent zmiany pasa ruchu

- System Lane Assist, System Emergency Assist, System Traffic Jam Assist

- Keyless Access - bezkluczykowy dostęp i uruchamianie samochodu [dla Autoalarmu]

- Przednia szyba podgrzewana bezprzewodowo i odbijająca promienie podczerwone

- 12-calowy wyświetiacz Discover Max

- System Advanced Dynamic Light Assist automatyczne świata drogowe

- Pneumatycznie regulowane podparcia lędźwi w fotelach przednich, funkcja masażu

 

22 maja 2025 22:14

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

108500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

GRZEGORZ SIKORA

  • Osoba prywatna

  • Bardzo sprawnie odpowiada

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store