Volkswagen Kafer - 1
Volkswagen Kafer - 2
Volkswagen Kafer - 3
Volkswagen Kafer - 4
Volkswagen Kafer - 5
Volkswagen Kafer - 6
Volkswagen Kafer - 7
Volkswagen Kafer - 8
Volkswagen Kafer - 9
Volkswagen Kafer - 10
Volkswagen Kafer - 11
Volkswagen Kafer - 12
Volkswagen Kafer - 13
Volkswagen Kafer - 14
Volkswagen Kafer - 15
Volkswagen Kafer - 16
Volkswagen Kafer - 17
Volkswagen Kafer - 18
Volkswagen Kafer - 19
Volkswagen Kafer - 20
Volkswagen Kafer - 21
Volkswagen Kafer - 22
Volkswagen Kafer - 23
Volkswagen Kafer - 24
Volkswagen Kafer - 25
Volkswagen Kafer - 26
Volkswagen Kafer - 27
Volkswagen Kafer - 28
Volkswagen Kafer - 29
Volkswagen Kafer - 30

1 / 31

Volkswagen Kafer - 1
Volkswagen Kafer - 2
Volkswagen Kafer - 3
Volkswagen Kafer - 4
Volkswagen Kafer - 5
Volkswagen Kafer - 6
Volkswagen Kafer - 7
Volkswagen Kafer - 8
Volkswagen Kafer - 9
Volkswagen Kafer - 10
Volkswagen Kafer - 11
Volkswagen Kafer - 12
Volkswagen Kafer - 13
Volkswagen Kafer - 14
Volkswagen Kafer - 15
Volkswagen Kafer - 16
Volkswagen Kafer - 17
Volkswagen Kafer - 18
Volkswagen Kafer - 19
Volkswagen Kafer - 20
Volkswagen Kafer - 21
Volkswagen Kafer - 22
Volkswagen Kafer - 23
Volkswagen Kafer - 24
Volkswagen Kafer - 25
Volkswagen Kafer - 26
Volkswagen Kafer - 27
Volkswagen Kafer - 28
Volkswagen Kafer - 29
Volkswagen Kafer - 30

Najważniejsze

Przebieg

79 400 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Coupe

Pojemność skokowa

1 200 cm3

Moc

35 KM

Opis

Garbus 1963 rok, Kafer „ Dickholmer” 1200. ( 25KW/35KM ). Oryginał w > 90 % , a nie składak. Dożo części i elementów było regenerowane i odrestaurowane a nie zamieniane na zamienniki . Silnik zrobiony na częściach VW – utwardzone gniazda zaworowe i same zawory . . Blok silnika pochodzi z motoru eksportowanego do Meksyku (1963)– stary blok niestety był pęknięty – nie do naprawy. Silnik jest przystosowany do benzyny (95 Pb) bez stosowania dodatków przeciw stukowych. Całość po renowacji w 2016-2018 roku - była kompleksowa – podłoga , karoseria , silnik , zawieszenie i układ kierowniczy - elektryka ( 12V ). ( posiadam zdjęcia z renowacji ) Nowa podsufitka na starym stelażu. Siedzenia i boczki z epoki - nie restaurowane tylko wyczyszczone i zakonserwowane. ( w boczkach nowa dykta- obicia stare ). Wyczyszczone ale nie zmieniane poszycie foteli przednich i kanapy tylnej ( siedziska foteli kanapy i oparcia na oryginalnych sprężynach i trawie morskiej z lat 60-tych. Nie stosowałem zamienników i wolałem odświeżyć oryginalne elementy wyposażenia wnętrza . Auto sprawne i jeżdżące – nie stoi w garażu cały rok i drożeje , ale w lecie wypuszcza się na dłuuugie wypady ( ostatnio Hiszpania-Alicante i powrót przez Andorę) ponad 7000km. bez problemu. ( zużycie oleju 3,5L )Teraz wygrzewa się w zimie w garażu i może znajdzie nowego właściciela. Olej 15W40 Castrol -mineralny ( nie 20W50 ) wymieniony po 1000km. od remontu silnika i po 7000km. po powrocie z Hiszpanii we wrześniu 2018r. We wrześniu 2019 roku kolejna zmiana oleju Jak na swoje 57 lat , jest w doskonałym stanie . Dziadek jest zabytkowy ale daje sobie radę w mieście i na trasie ( 115 jego rekord -nie z górki ! ) Zgodnie z przepisami bezpieczeństwa w 1963 roku nie obowiązywały go pasy, są tylko rączki paskowe do wsiadania . W rocznikach do końca 1963 roku nie było fabrycznie montowanych pasów bezpieczeństwa . Dodatkiem do auta jest bagażnik dodatkowy mocowany na tylna klapę silnik. Do dla dalszych podróży – mieści walizkę . Auto przeszło kompleksową ocenę rzeczoznawcy licencjonowanego samochodów kolekcjonerskich - zabytkowych i ma zrobioną dokumentacje oraz wpis do rejestru zabytków w UKZ , przeszedł przegląd w OSKP i ma tablice żółte – zabytkowe. Mam jeszcze sprowadzoną antenę przykręcaną do słupka ale na razie nie miałem czasu jej zamontować – była stosowana dla aut na export do USA od 1968 roku , oraz żółte osłony przeciw słoneczne do montowania na istniejących osłonach w środku. Obecnie ma tablice zabytkowe WY 74L. -przebieg 79400 km. i białą księgę konserwatora zabytków.

Cena ok. 55000zł. ( do niewielkiej negocjacji )

 

19 maja 2025 20:03

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Kafer

Kolor

Czerwony

Liczba drzwi

2

Rok produkcji

1963

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

55000

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo
Car Inspection logo

Sprawdź samochód przed zakupem

Możesz kupić raport z inspekcji Otomoto, aby sprawdzić stan samochodu i otrzymać go na swój e-mail

Samochód sprawdzony przez specjalistę Otomoto

200-350 sprawdzanych elementów, m.in. pod kątem wyglądu zewnętrznego i stanu technicznego

Szacunkowe koszty naprawy

Przejazd kontrolny i inspekcja w warsztacie (nowe pakiety)

Nowość

Informacje o sprzedającym

Bartek

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2015

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store