Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 1
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 2
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 3
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 4
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 5
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 6
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 7
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 8
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 9
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 10
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 11
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 12
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 13
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 14
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 15
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 16
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 17
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 18
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 19
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 20
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 21
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 22
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 23
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 24
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 25

1 / 26

Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 1
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 2
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 3
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 4
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 5
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 6
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 7
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 8
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 9
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 10
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 11
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 12
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 13
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 14
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 15
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 16
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 17
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 18
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 19
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 20
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 21
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 22
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 23
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 24
Volkswagen Passat 2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG - 25

Najważniejsze

Przebieg

261 529 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

Kombi

Pojemność skokowa

1 968 cm3

Moc

240 KM

Opis

Volkswagen Passat B8 2.0 BiTDI 240 KM 4Motion DSG Highline • Polska Salon, prywatny właściciel, FV bez VAT


Sprzedaję swojego Prywatnego Passata 2.0 BiTDI 240 KM 4Motion DSG z 2015 roku – wersja Highline, w pełni doposażona, z polskiego salonu.

Auto mam od 7 lat, użytkowane przeze mnie w ramach działalności gospodarczej – wystawiam fakturę bez VAT, więc kupujący zwolniony z podatku PCC (2%).


Samochód jest w 100% bezawaryjny, zawsze zadbany i serwisowany przed czasem, a nie „na styk”. Nigdy mnie nie zawiódł – w mojej ocenie to najważniejszy argument.

Sprzedaję, ponieważ kupiłem kolejnego Passata B9, a w rodzinie drugie tak duże auto nie jest nam potrzebne.


Olej silnikowy wymieniany maks. co 15 tys. km (do kolejnej wymiany pozostało ok. 13 tys. km)


Olej w DSG DQ500 wymieniany co 30 tys. km (producent zaleca co 60 tys. km)


Rozrząd wymieniony przy 235 tys. km – spokój na następne 120 tys.


Koło dwumasowe wymienione przy ok. 130 tys. km w ASO (na gwarancji)


DPF i SCR po pełnej regeneracji – czyszczenie i diagnostyka wykonane profesjonalnie


Nowa chłodniczka EGR – oryginał z ASO


Tankowany głównie paliwem premium BP Ultimate Diesel


Kod silnika: CUAA


Garażowany


Auto przygotowane do dalszej eksploatacji – realnie bez żadnych inwestycji przez długi czas.


2.0 BiTDI 240 KM • 500 Nm


Napęd 4Motion (4x4)


Automatyczna skrzynia DSG DQ500 – szybka i trwała


Reakcja na gaz natychmiastowa – jedno z ostatnich prawdziwych mocnych diesli, których już się nie produkuje


Wyprzedzanie i jazda w trasie to czysta przyjemność.


Wybrane wyposażenie:


Virtual Cockpit


Line Assist (utrzymanie pasa ruchu)


Side Assist (monitor martwego pola)


Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania


ACC – tempomat adaptacyjny


DCC – aktywne zawieszenie z regulacją twardości


Rozpoznawanie pieszych


Asystent świateł drogowych (automatyczne długie)


Asystent cofania i ruchu poprzecznego – sam hamuje przy zagrożeniu


Hak holowniczy zdejmowany


ISOFIX


Pełnowymiarowe koło zapasowe


Opony letnie aktualnie założone, w komplecie Michelin Pilot Alpin 5 zimowe 235/45 R18 (opony premium w idealnym stanie)


To nie jest przypadkowy egzemplarz ani „flotowy diesel z Niemiec”.

To pewny, krajowy Passat, który znałem od nowości, regularnie serwisowałem i traktowałem jak własny projekt.

Kupiłem nowszy model (B9), dlatego z czystym sumieniem sprzedaję – wierzę, że kolejny właściciel będzie tak samo zadowolony.

 

12 października 2025 8:50

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volkswagen

Model pojazdu

Passat

Wersja

2.0 TDI Bi-Turbo BMT 4Mot Highline DSG

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2015

Generacja

B8 (2014-2023)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

64500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Ubezpieczenie

financing/insurance

Interesuje Cię możliwość ubezpieczenia samochodu?

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

System nagłośnienia

Ekran dotykowy

Sterowanie funkcjami pojazdu za pomocą głosu

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Paweł

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2018

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni