Sprzedam bohatera słynnych memów o Januszu. Król polskiej wsi Passat 1.9 TDI! Chociaż somsiod już nie zazdrości to gwarantuje że jest to naprawdę poczciwe, bardzo wygodne i pojemne autko, więc dbałem o niego jak potrafiłem. Olej wymieniany co 10tys. km. wraz z filtrami. Nie zwlekałem z żadną naprawa i wszyskie usterki mechaniczne robiłem na bieżąco. Mianowicie:
Maj 2023- kompletny serwis klimatyzacji(odgrzybianie i wymiana czynnika)
Pazdziernik 2023- wymiana kompletnego rozrządu z pompą wody przy przebiegu 364tys. kma
Listopad 2023- wymiana tarczy, zacisków i klocków hamulcowych z tyłu
Lipiec 2024- wymiana klocków hamulcowych z przodu
Wrzesień 2024- wymiana kompletu wahaczy, łączniki stabilizatora i końcówki drążków z przodu
Maj 2025- wymiana pasków wielorowkowych
Auto ma zaślepiony EGR więc pozbywasz się problemu z nim. Zrobione obejście, więc żaden błąd przez to nie wyskakuje. Silnik pracuje ładnie i równo. Dobrze się zbiera.
Dorzucam komplet ładnych opon zimowych na felgach stalowych z kołpakami.
Wyposażenie:
-climatronic
-podgrzewane siedzenia z przodu
-hak
-czujnik deszczu
-tempomat
-światła przeciwmgielne
-kierownica obszyta skórą
A teraz małe minusy.. Autko ma już 22 lata, być może nawet więcej niż Ty, więc lakier posiada ryski, odpryski rysy, na szybach i mała wgniotke na dachu. Ktoś ukradł mi też zaślepkę lewa tylną od relingu. Nie otwierają się drzwi z tyłu od środka(jak się mocno pociągnie za otwieranie i odpowiednio popchnie to się otworzą), kwestia wymiany linki, jako że mi to nie przeszkadzało bo tylna kanapa nie była za bardzo używana to nie zająłem się tym. Nie otwiera się też prawa tylnia szyba. Do wymiany czujnik poziomu oleju(ostrzega przy odpaleniu pomarańczową kontrolka oleju i gaśnie), jednak nie jest to nic koniecznego, a pilnowanie poziomu nie jest nawet tu potrzebne.