Jestem właścicielem samochodu od ponad czterech lat. W tym czasie z większych napraw wymieniane były części zawieszenia przedniego, a także zamontowane nowe silniczki hamulca ręcznego. Rok temu zmienione zostały tarcze hamulcowe. Oczywiście olej, filtry i klocki hamulcowe są wymieniane regularnie. Jeśli chodzi o rzeczy, które w najbliższym czasie będą wymagały uwagi, to:
- wymiana oleju z filtrami,
- warto będzie przyjrzeć się tylnemu zawieszeniu.
Samochód ogólnie jest sprawny mechanicznie, jednak występuje jeden problem: przy bardziej dynamicznej jeździe (obroty powyżej 3000) zapala się kontrolka świec żarowych, a auto wchodzi w tryb awaryjny. Po zgaszeniu silnika i ponownym jego uruchomieniu można jechać normalnie, a problem nie występuje przy spokojniejszej jeździe. Rozmawiałem na ten temat z mechanikiem, który zasugerował, że przyczyną może być uszkodzony czujnik lub nieszczelność.
Chętnie odpowiem na dodatkowe pytania telefonicznie.