1 / 26
Najważniejsze
Przebieg
49 300 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Automatyczna
Typ nadwozia
Kompakt
Pojemność skokowa
1 984 cm3
Moc
200 KM
Opis
Silnik / skrzynia / napęd: 2.0 benzyna, 200 KM, automat DSG
Rok produkcji: 2019, modelowy 2020, pierwsza rejestracja 2020
Przebieg: 49 300 km
Auto z polskiego salonu, kupione przez nas w VWFS w styczniu 2023. Pierwszy serwis olejowy po około 4tys km, potem co rok - auto zalewane olejem Millers 0W30- następny serwis olejowy w styczniu 2026. Olej w DSG wymieniony przy około 40k km przebiegu.
Idealny pojazd na co dzień do miasta i do rozpoczęcia przygody z dynamiczniejszymi maszynami. Mimo sportowego zacięcia, potrafi być bardzo oszczędny w konsumpcji paliwa, spokojne krajowe trasy to nawet poniżej 6 litrów a jazda miejska około 9l/100km.
Stan techniczny: bez zastrzeżeń, serwisowany w ASO i Pachura Moto Center, bezwypadkowy, po przeglądzie przedsprzedażowym zrobionym w ASO Poznań Cichy Zasada - raport załączony na ostatnich zdjęciach. Cały lakier fabryczny, jedna większa rysa na przednim zderzaku widoczna na zdjęciu - była już obecna jak kupowałem auto. Felgi przód trochę przeżyły co też było już na aucie w momencie mojego zakupu. Na aucie dogorywa też powłoka ceramiczna położona w lutym 2023.
Pod względem kosmetycznym auto było zadbane i myte kosmetykami detalingowymi których wartość kilkukrotnie przekracza moje prywatne. Przed sprzedażą dodatkowo zostały wyprane fotele z przodu (tych z tyłu i tak nikt nie używał).
Dodatkowo auto ma przygotowanie do montażu kamery 70MAI A800S. Pociągnięte są wszystkie kable, w tym zasilanie przy wyłączonym silniku do monitoringu otoczenia pojazdu i zamontowana jest tylna kamerka - wystarczy dokupić kamerę główną.
Z użytecznych pozycji wyposażenia jest tapicerka materiałowa Clark (klasyczna dla GTI), Digital Cockpit, zawieszenie 'Sport-Select' z trybami komfort i sport, wyświetlanie temperatury oleju, radio dotykowe 8' z Android Auto i Apple Carplay, światła LED, przycisk fizyczny do wyłączania Start-Stop, regulowana wrażliwość Front Assist, możliwość wyłączenia kontroli trakcji, po ponownym uruchomieniu zostaje zapamiętany wybrany tryb jazdy (nie wraca w comfort), składane elektrycznie lusterka, nakładki progowe z przodu z logo GTI, mechaniczna dźwignia hamulca ręcznego, czujniki odległości przy parkowaniu przód + tył i kamera cofania, dwu strefowa klimatyzacja, tempomat z automatyczną regulacją odległości ACC, kierownica 3-ramienna wielofunkcyjna skórzana, sportowa z klasycznymi przyciskami i łopatkami zm. biegów, szyby boczne i szyba tylna dodatkowo przyciemniane, doświetlanie zakrętów.
Sporadycznie przy odpaleniu pojawia się komunikat twierdzący że auto nie zostało wyłączone z dźwignią zmiany biegów w pozycji P. Komunikat nie wpływa na jazdę i znika po przejechanych 100 metrach.
Auto unikało Start&Stop jak ognia, nie było wkręcane na wysokie obroty przy niskiej temperaturze oleju, nie ma i nigdy nie miało robionego chip tuningu.
Kolor: LA7N Limestone Grey
Opony letnie Pirelli P Zero przód 2024, tył 2023. Bieżnik 5-6mm co widać na raporcie z ASO VW. Dodatkowo dodaje opony zimowe Imperial które nie chcą się skończyć.
20 września 2025 15:07
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Volkswagen
Model pojazdu
Polo
Wersja
2.0 TSI GTI DSG
Kolor
Srebrny
Liczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Rok produkcji
2019
Generacja
VI (2017-)
VIN
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Apple CarPlay
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
Ekran dotykowy
Informacje o sprzedającym
Łukasz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2015
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie