Volkswagen Transporter 2.0 4motion DSG
Pochodzący ze Szwecji (tam pierwszy właściciel) samochód VW Transporter T5, rok modelowy 2014 (wpisany w dowód rejestracyjny) zarejestrowany 16 lipiec 2014, jako 5-cio osobowy samochód ciężarowy. Zarejestrowany już w Polsce (pierwszym właścicielem jestem) jako ciężarowy, rok produkcji 2013 (18 XII 2013) ale po numerze VIN w Volkswagenie Polska figuruje jako: model TRANSPORTER, wersja MULTIVAN, rok modelowy 2014
Papiery aktualne: przegląd techniczny – 04 kwiecień 2026, ubezpieczenie – 11 luty 2026 (druga rata płatność: sierpień 2025)
132 kW czyli 180 KM
Automatyczna 7-io biegowa skrzynia DSG
4motion - napęd 4x4
Webasto (dogrzewacz silnika, niezależny z pilotem)
Nawigacja VW (najnowsza v12, cała Europa: West w pamięci radia, East na karcie pamięci)
2 x drzwi boczne przesuwne
Podgrzewane przednie fotele (z podłokietnikami)
Czujniki parkowania przód + tył
Kamera cofania
Lampy Bi-Xenon
Światła, wycieraczki uruchamiane automatycznie
LED światła do jazdy dziennej
Zestaw głośnomówiący
Hak
Klimatyzacja (sprawna)
Tempomat
2 akumulatory
Relingi dachowe (plus 2 belki bagażnikowe)
Zakupiony styczeń 2024 r z przebiegiem 278.852 km (na wakacyjną wyprawę Turcja. Gruzja) – aktualny przebieg 292.752 km
Sprzedawany przede wszystkim z uwagi na zmianę miejsca zamieszkania i parkowania (nie mieści się na podziemnym miejscu parkingowym), no i ciągle ma kłody pod nogi/koła (ostatnie zdjęcie z 1-go maja 2025) - widocznie tak ma być...
Samochód bezwypadkowy, sprawny, lecz sprzedawany jako uszkodzony ponieważ:
1. w Gruzji, po zatankowaniu kiepskiej jakości paliwa i „uziemieniu” gwałtowna burza m.in. pozbawiła go 2 przednich plastików/zaślepek (tablicy rejestracyjnej przy okazji też) i trochę obiła przyczepką tył. Samochód wrócił do kraju o własnych siłach po delikatnych usprawnieniach na miejscu (ciężko tam na prowincji o części do VW jak i o speca od diesla), później był u mechanika (pełen przegląd: czyszczenie, naprawa układu paliwowego) po czym przeszedł badania techniczne w dniu 4 kwietnia 2025 roku przy stanie licznika 291.993 km. Kwestie estetyczne nie były przedmiotem prac, pozostawione zostały do zrobienia przez nowego właściciela
2. 4 maja przy powrocie z majówki - miesiąc (lub 700 km) po przeglądzie - wyskoczył mu błąd sterowania silnika ok 50 km od domu (dojechaliśmy z nieco ograniczoną mocą). Nie wiem czy to wina tego mechanika (nie znam jego możliwości, umiejętności) czy może te wszystkie problemy paliwowe to pokłosie przeprowadzonej po sprowadzeniu auta do Polski akcji serwisowej w ASO, dotyczącej nowych norm spalin: 23DV 04 (powiedziano mi wówczas, że coś może się dziać).
Oczywiście cała dokumentacja dotycząca pojazdu do wglądu.
Zgadzam się też na wizytę w dowolnym serwisie celem sprawdzenia stanu pojazdu przed zakupem.
Polskie instrukcje (obsługi: do samochodu i systemu nawigacyjnego/radia RNS 315) GRATIS