Auto z polskiego salonu, miało dwóch właścicieli. Jest w 100% bezwypadkowe i bezkolizyjne.
Jest pełna historia serwisowa: początkowo ASO VW, później Bosch Service.
2 komplety opon.
Samochód minimalnie obniżony. W efekcie, w zakrętach prowadzi się jak gokart.
Choć posiada nieduży silnik oraz moc, to biorąc pod uwagę niewielkie gabaryty oraz znikomą masę (w połączeniu ze wspomnianym zawieszeniem) potrafi mocno zawstydzić większe krążowniki.
Jednocześnie, mały silnik (plus LPG) daje niesamowicie tanią jazdę. Jeździć taniej już się chyba nie da … a przy okazji ten silnik (MPI) to legenda w kontekście bezawaryjności i długowieczności.
U mnie przez 2 lata dzielnie woził dzieci do szkoły. W trasie też bywał i przelotowa rzędu 140 km/h nie robi na nim żadnego wrażenia.
W tym czasie wymieniłem sprzęgło, a przy okazji łożyska w skrzyni, hamulce oraz serwisy olejowo-filtrowe.