Szanowni Państwo,
Do zaoferowania Państwu mam mój prywatny samochód, który użytkuję od nowości i w tym czasie nigdy mnie nie zawiódł, z którym bardzo trudno mi się rozstać bo jest to auto kompletne, natomiast potrzebuję w chwili obecnej auta większego i bardziej pojemnego.
Auto zostało zakupione i skonfigurowane u autoryzowanego dealera Volvo Drywa w Gdańsku w 2020r.
Jestem pierwszym właścicielem, jedynym użytkownikiem tego auta i posiadam pełną wiedzę dot. jego historii.
(jedynie forma własności ulegała zmianie; leasing -> firma -> os. fizyczna)
Jest to wyjątkowy egzemplarz modelu Volvo S60 w oryginalnej wersji Polestar Engineered
(a nie zwykłe T8 + program Polestar)
Wersja ta wyposażona jest w silnik Plug-in Hybrid T8 z oprogramowaniem Polestar z mocą systemową wynoszącą łącznie 405KM. Zestaw napędowy który potrafi być zarówno bardzo dynamiczny, jak i bardzo oszczędny.
Fabrycznie w tej wersji zamontowane jest;
- regulowane zawieszenie firmy Ohlins (w zależności od ustawień potrafi być bardzo komfortowe lub stosunkowo sztywne i responsywne)
- rozpórka kielichów przednich amortyzatorów
- 6 tłoczkowe hamulce Brembo w kolorze złotym
- pasy bezpieczeństwa w złotym kolorze
- specjalne końcówki układu wydechowego
- kute, lekkie felgi (tutaj 20'' lato, 19'' zima) ze złotymi nakrętkami wentyli
Natomiast to co wyróżnia ten egzemplarz od pozostałych jest fakt, że będąc wyprodukowanym w 1 połowie 2020r. nie posiada jeszcze elektronicznego ograniczenia prędkości max. do 180km/h, tylko jest to fabryczne 250km/h.
Auto tuż po odebraniu z salonu trafiło do renomowanego lokalnego studia autodetailingu, gdzie w całości zostało oklejone bezbarwną folią PPF - dzięki temu na dzień dzisiejszy stan lakieru jest dokładnie taki jak w dniu odbioru auta z salonu, nie posiada żadnych uszkodzeń i wad - koszt takiej usługi obecnie to ok. 15-20tysięcy zł.
Auto nigdy nie brało udziału w jakimkolwiek wypadku / kolizji / obcierce / parkingówce.
Jedyna szkoda jaka wystąpiła w trakcie eksploatacji to uderzenie kamieniem w szybę czołową na drodze ekspresowej co spowodowało konieczność jej wymiany (posiadam zdjęcie).
Wymiana przeprowadzona z autocasco w ASO Volvo z oryginalną szybą i kalibracją systemów.
Wnętrze auta również zostało utrzymane w doskonałym stanie, skóra nie jest zmęczona dzięki regularnej konserwacji w studio autodetailingu, co pokazują aktualne zdjęcia.
Ten egzemplarz oprócz bardzo bogatego, w zasadzie maksymalnie możliwego do skonfigurowania wyposażenia został wyposażony również w;
- oryginalny zestaw stylizacyjny nadwozia OEM Volvo (dokładki zderzaków / progi boczne)
- aktywny układ wydechowy renomowanej firmy Heico,
specjalizującej się w częściach i akcesoriach performance do Volvo
https://www.heicosportiv.de/en/products/s60/224/exhaust-systems/sport-exhaust-system-flap-control-1565
Zestaw ten został zamontowany przez ASO Volvo, kontrola klapek wydechu następuje automatycznie bądź przez dodatkowy przycisk i pozwala sterować między trybem cichym, a sportowym.
Aktualna cena takiego zestawu z montażem to ok. 4000EUR = 17.000PLN
(do dyspozycji pozostaje również fabryczny układ wydechowy)
Oprócz standardowego fabrycznego wyposażenia, wymienić można dodatkowe opcje;
Pakiet VERSATILITY PRO m.in;
- elektrycznie składane siedzenia tylne
- keyless entry
- elektrycznie składane zagłówki tylne
Pakiet WINTER
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- podgrzewane fotele przednie
Pakiet XENIUM
- panoramiczne okno dachowe (otwierane i uchylane)
- wyświetlacz przezierny Head-Up Display
Pakiet INTELLISAFE PRO
- Tempomat adaptacyjny ACC z półautonomicznym Pilot Assist II generacji
- sys. bezpieczeństwa Intellisafe Surround
Pakiet LIGHT
- reflektory skrętne i matrycowe Full LED Active High Beam II
- spryskiwacze reflektorów
Pakiet PARK ASIST
- asystent parkowania równoległego i prostopadłego
- kamera parkowania 360 stopni
- laminowane, podwójne szyby boczne
- elektrycznie regulowany fotel pasażera z pamięcią (i możliwością sterowania z poziomu fotela kierowcy)
- tylna szyba z roletą przeciwsłoneczną
- i najważniejsze; najlepszy system audio montowany fabrycznie w autach Bowers & Wilkins
Dodatkowo dokupione;
- drugi komplet fabrycznych kół Polestar Engineered w rozmiarze 19'' z oponami zimowymi Michelin PA5
- belki bazowe na dach Thule WingBar Edge czarne
- dwa komplety dywaników do wnętrza / materiałowe oraz z tworzywa OEM Volvo
- wykładzina ochronna z tworzywa do bagażnika OEM Volvo
- schowek na okulary zamiast rączki nad fotelem kierowcy OEM Volvo
- dopasowane osłonki przeciwsłoneczne w tylnych oknach
Samo auto jest zadbane w maksymalnie możliwym wymiarze. Ciężko mi wyobrazić sobie w jakim stopniu można by lepiej zadbać o samochód. Jestem pasjonatem motoryzacji i moje auto musi być zawsze możliwie czyste, a przede wszystkim w perfekcyjnym stanie technicznym. Serwis przeprowadzany częściej niż wymaga tego producent (wymiana oleju maksymalnie co ok. 10tys km, np. we własnym warsztacie między obowiązkowymi przeglądami w ASO), wszystko z elementów eksploatacyjnych co wskazywałoby na zwiększone zużycie było od razu wymieniane, bez czekania aż całkowicie się zużyje i tylko na oryginalne części z autoryzowanego serwisu.
Bateria hybrydy regularnie ładowana z gniazdka, dzięki temu akumulator nadal pozostaje w znakomitej kondycji i przy pełnym naładowaniu pokazuje maksymalny zasięg 43km (fabrycznie od nowości było to 45km w tej generacji) [zdjęcie].
Moje zapiski z pełnej historii serwisowej również załączone w formie screena.
Starałem się możliwie maksymalnie opisać samochód zgodnie z posiadaną wiedzą, gdybym o czymś nie wspomniał to proszę o kontakt we wiadomości.
Zgadzam się na weryfikację w dowolnym ASO Volvo.
Sprzedaż możliwa na podstawie umowy kupna/sprzedaży.