Volvo S80, 2011 rok, 311 tys przebiegu, 2.0 Diesel (5 cylindrów), 163 konie
VIN: YV1AR5250B1146106
Data pierwszej rejestracji: 18.03.2011
Numer rejestracyjny: CBRJT12
Ubezpiecznie do: 13.07.2025
Przegląd do: 05.07.2025
Winieta na czeskie autostrady (roczna) do: 12.11.2025
Wyposażenie executive, m.in.
- podgrzewane i wentylowane fotele przednie
- przednie fotele z masażem, fotel kierowcy z pamięcią
- aktywny tempomat
- czujniki parkowania z przodu i z tyłu
- BLIS - czujniki martwego pola
- ostrzeganie o utrzymaniu pasa ruchu
- ostrzeganie o kolizji
- oryginalny hak holowniczy wpinany na kluczyk
- podgrzewane dysze spryskiwaczy
- składanie tylnych zagłówków z przycisku
- AUX + USB w podłokietniku
- zestaw głośnomówiący na Bluetooth
- nawigacja Volvo
- zegarek Volvo zabudowany w desce rozdzielczej
- zbiornik paliwa 70L (wystarcza na 1000-1200km)
W samochodzie zostało zrobione przez ostatnie 60 tys km:
- kompletny rozrząd wraz z pompą wody wymieniony przy 260 tys km
- olej w automatycznej skrzyni wymieniony dynamicznie przy przebiegu 268 tys km w firmie „Auto Serwis CAR- MAR Marcin Szydłowski. Naprawa Automatycznych Skrzyń Biegów Powershift”
- paski od alternatora wraz z rolkami wymieniane były co 30 tys km, ostatni raz przy przebiegu 296 tys km
- tarcze tył Brembo + klocki tył Brembo przy przebiegu 296 tys km
- olej wymieniany co 12-15 tys km, ostatnia wymiana przy przebiegu 306 tys km
- filtr oleju, filtr paliwa, filtr kabinowy oraz filtr powietrza wymienione ostatnio przy przebiegu 306 tys km
- auto było raz w roku oddane na czyszczenie całego wnętrza oraz konserwację skór i plastików, po zakupie w 2023 roku w Bezet studio - detailing & wrapping w Brodnicy oraz w 2024 roku w http://xn--detailingzavs-feb.cz/ - leštění a renovace aut, keramická a nano ochrana laku w Pilźnie w Czechach
Przez ostatnie 2 lata auto było użytkowane 90% na autostradzie czeskiej z prędkościami 110-130km/h, średnie spalanie to ok 6-6.5L w trasie na autostradzie, 7.2L po mieście, 5.8-6L na drogach krajowych 90km/h, brak jakiegokolwiek poboru oleju, cała ekologia typu DPF/EGR jest nadal na miejscu, sprawna w 100%-tach