Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 1
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 2
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 3
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 4
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 5
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 6
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 7
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 8
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 9
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 10
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 11
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 12
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 13
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 14
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 15
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 16
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 17

1 / 18

Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 1
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 2
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 3
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 4
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 5
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 6
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 7
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 8
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 9
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 10
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 11
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 12
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 13
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 14
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 15
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 16
Volvo XC 60 D5 AWD Geartronic Summum - 17

Najważniejsze

Przebieg

212 500 km

Rodzaj paliwa

Diesel

Skrzynia biegów

Automatyczna

Typ nadwozia

SUV

Pojemność skokowa

2 400 cm3

Moc

220 KM

Opis

Witam!


Mam do sprzedania Volvo XC60 z niezniszczalnym motorem D5, w automatycznej skrzyni biegów, z optymalizacją Polestar – moment obrotowym to 460 Nm a moc 225 KM, więc nie trzeba się prosić o to, aby jednak to spore auto przyspieszyło tak dynamicznie, jak chcemy (na stronie Oto moto nie mogłem wybrać większej niż 220 KM). Auto kupiłem wiosną 2023 roku. Auto w bardzo dobrym stanie technicznym – przebieg potwierdzony książką serwisową prowadzoną zarówno w Szwajcarii, jak i w Polsce. Po zakupie dokonałem kompletnego serwisu, wymieniłem olej w skrzyni, rozrząd (oryginalny) oraz filtry i płyny eksploatacyjne. Ponadto wgrałem polskie menu do komputera pokładowego. Generalnie na bieżąco serwisowany – co trzeba, to wymieniam od razu, choć nic szczególnego się nie działo i nie dzieje.


Auto w Szwajcarii miało dwóch właścicieli, obaj mało nim jeździli (w momencie zakupu przeze mnie 13-letnie auto miało na liczniku 158 tys. km, więc średnio 12 tys. km rocznie). Corocznie jeździli do serwisu, więc silnik miał nowy olej czasem nawet co 9 tys. km! Ja poniosłem przebieg do tych nieco ponad 212 tys. km obecnie na autostradach, bo podróżuję nim m.in. do pracy plus na wakacje poza Polskę.

Auto jest w wersji Summum, a więc jest bardzo bogato wyposażone. Dla poszukiwacza i znawcy marki nie ma sensu wymieniać co ma, bo łatwiej powiedzieć czego nie ma. Z najważniejszych, ma grzane skórzane fotele (w oryginalnej kolorystyce oraz bardzo dobrym stanie) z elektryką i pamięcią fotela kierowcy, dogrzewacz silnika, dopinany hak (na kluczyk), elektrycznie otwieraną i zamykaną klapę tylną, dach panoramiczny oraz oryginalnie przyciemniane szyby. Z rzeczy które dołożyłem, to stacja multimedialna wraz z telefonem oraz kamerą monitorującą jazdę na szybie przedniej. Stacja multimedialna powoduje, że auto ma takie same możliwości, jakie mają auta właśnie opuszczające fabrykę – wystarczy połączyć je z Internetem (jest też wejście na kartę SIM oraz złączę USB).

Do auta posiadam oczywiście komplet dokumentów od właściciela: książkę serwisową, instrukcję obsługi, 2 oryginalne kluczyki, 2 kluczyki do wypinanego haka i jeszcze trochę papierów, które otrzymałem w komplecie. Dokładam komplet zimowych opon z felgami (w bardzo dobrym stanie). Letnie też są w bardzo dobrym stanie i posłużą jeszcze na kilka sezonów. Auto jest niedawno po przeglądzie i wymianie olejów oraz filtrów, więc na obecną chwilę nie wymaga nawet najmniejszego wkładu finansowego.


Mam świadomość, że auto nie jest w tym roczniku najtańsze, ale ma pewną historię, relatywnie mały przebieg i jest bogato wyposażone oraz ma najlepszy z możliwych silnik. Było też cały czas serwisowane (także w Polsce), jest solidnie doinwestowane, ma stację multimedialną i dwa komplety dobrych kół (opony na obydwu kompletach posłużą jeszcze kilka sezonów). Co ważne, nie był też ściągany przez kilku pośredników, jakieś komisy itp., że nagle nie ma połowy papierów, czy drugiego kluczyka i rolety, bo Niemiec tak płakał sprzedając, że sobie kluczyk i roletę na pamiątkę zostawił. Auto ma wszystko to, co posiadało w dniu sprzedaży w salonie. Zgadzam się na wizytę w wybranym warsztacie/serwisie czy gdzie tam kto by chciał. Mogę także dosłać dodatkowe zdjęcia, jeśli ktoś miałby takie życzenie.


Pozdrawiam

 

19 lipca 2025 19:08

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Volvo

Model pojazdu

XC 60

Wersja

D5 AWD Geartronic Summum

Kolor

Czarny

Liczba drzwi

5

Liczba miejsc

5

Rok produkcji

2010

Generacja

I (2008-2017)

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

14/14 zweryfikowanych pól

Szczegółowe dane pojazdu zostały zweryfikowane poprzez porównanie ich z rządową bazą danych

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

49900

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Interfejs Bluetooth

Radio

Zestaw głośnomówiący

Gniazdo USB

System nawigacji satelitarnej

Ekran dotykowy

Dostęp do internetu

Informacje o sprzedającym

Adam

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store