Volvo XC60 z 2009r. - silnik 2,4 D z manualną skrzynią biegów i napędem na przód - konfiguracja trwała i bezproblemowa.
Samochód kupiłem dwa lata temu od pierwszego właściciela, który kupił go w salonie w Niemczech (gdzie początkowo mieszkał), a następnie po kilku latach przeprowadzając się do Polski sprowadził się wraz z autem.
Pierwszy właściciel do końca serwisował auto w ASO Volvo w Warszawie (istnieje możliwość sprawdzenia informacji w dowolnym ASO). Od dwóch lat wszystkie serwisy olejowo-filtrowe robiłem w ASO Volvo w Rzeszowie/Rudnej Małej. Pozostałe naprawy mechaniczne na częściach oryginalnych realizowałem w nieautoryzowanym warsztacie specjalizującym się w marce Volvo.
Na chwilę obecną samochód gotowy do jazdy, nie wymaga żadnego wkładu finansowego.
Przez okres użytkowania wszelkie wymiany/naprawy wykonywałem na bieżąco, m.in.:
-kompletne hamulce przód/tył,
-przeguby,
-czujnik temperatury klimatyzacji,
-pompa wspomagania.
Po kupnie auta wymieniłem w ASO pasek osprzętu powiązany z rozrządem (rozrząd wymieniał poprzedni właściciel w ASO przy przebiegu 160tyś w 2020 roku. )
W tym roku auto miało małą szkodę parkingową - widoczną na ostatnim zdjęciu - naprawione w ramach AC renomowanym serwisie serwisie blacharsko lakierniczym Trojan.
Obecnie auto jest na letnich oponach Vredestein - oczywiście posiadam również opony zimowe.
Chętnie odpowiem na pytania.
Zapraszam do kontaktu.