Auro sprowadzone ze Szwecji na zamówienie w czerwcu 2022 roku. Jestem jedynym właścicielem w Polsce.
Bezwypadkowy.
Jedyny mały incydent dwa lata temu. Na skrzyżowaniu Panu pomyliły się biegi i zamiast jechać do przodu pojechał do tyłu i trafił w volvo. A jak wiadomo volvo jest odporne na takie drobne stłuczki, więc małe pęknięcie zderzaka i kratki było. Zderzak (minimalne pęknięcie, prawie niewidoczne, zakwalifikowane do wymiany) kratka (wymieniłem na nowszą, poliftową) wymienione z polisy sprawcy.
Auto doinwestowane.
Wszystkie serwisy, naprawy robione w Volvo BS Dream Team w Tychach.
Na bieżąco robione interwały olejowo-filtrowe, max. co 15-20 tys. Plus wymieniane paski wielotomowe, napinacze, itp. Wynikające z przebiegu. Żeby nie było niespodzianki, jak zużyty się zerwie.
Większe wizyty serwisowe (dla zainteresowanych prześlę rachunki)
2022.06 serwis po przyjeździe do Polski na 2.700 zł (m. in. wahacze, drążki, moduł).
2023.02 Wymiana oleju w skrzyni i haldexie.
2023.05 uszczelka pokrywy zaworów i klapki sterujące kolektora.
2023.09 pompa wspomagania.
2023.06 akumulator.
2023.10 tarcze, klocki tył.
2024.02 rozrząd, klocki przód.
2024.03 amortyzatory, sprężyny i poduszki.
Jak widać zostało wymienione co musiało i od roku volvo nie było na serwisie poza przeglądami i wymiana oleju i filtrów.
Nowe opony letnie Continental.
Zinowe Continental po jednym sezonie (stan b.dobry, niewielkie zużycie).
Oryginalna roleta bagażnika Volvo ocean race.
Pomimo sporego przebiegu auto jeździ perfekcyjnie. Zawieszenie i opony o wysokim profilu tłumią idealnie wszystkie nierówności.
Super spalnie. U mnie średnio 6,5 litra ON w cyklu mieszanym.
Sprzedaję bo trafiła się super okazja na v90 cc i muszę dopłacić. Gdyby nie to na pewno jeździł bym jeszcze kilka lat i nie sprzedałbym go.