Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 1
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 2
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 3
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 4
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 5
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 6
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 7
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 8
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 9
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 10
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 11
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 12
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 13

1 / 13

Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 1
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 2
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 3
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 4
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 5
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 6
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 7
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 8
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 9
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 10
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 11
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 12
Blomenröhr 554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG - 13

Opis

PODANA CENA JEST CENĄ NETTO !!!


Firma AUTOPAKA , jako jedyny importer niemieckiej firmy BLOMENRÖHR na rynek wschodni, oferuje znakomite, "ręcznie spawane" przyczepy, wyposażone w najlepsze dostępne komponenty, które na dziesięciolecia zapewniają funkcjonalność i trwałość.


Specyfikacja

DMC [kg] - 8 900

W tym obciązenie dyszla [kg] - 500

Ładowność [kg] - 6 458

Masa własna [kg] - 2 442

Wymiary wewnętrzne [mm] - 5000 x 2030

Wysokość burt [mm] - 380

Wysokość [mm] - 660

Długość dyszla [mm] - 1 800

Wysokość zaczepu [mm] max ok. 1020

Wymiary całkowite [mm] 7120x2550x2800

Długość najazdów [mm] 2 200

Szerokość najazdów [mm] 500

Kąt najazdu [stopnie] 17°

Rozmiar kół 235/75 R 17,5 (4 szt.)


WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:


Osie - Osie szybkobieżne Knott z zespołem resorów piórowych, hamulcami bębnowymi typu S-cam i kompensacją obciążenia.

Układ hamulcowy Pneumatyczny układ hamulcowy ABS z zaworem zwalniającym, ALB, przyłączami kontrolnymi, przewodami połączeniowymi z zabezpieczonymi przed zamianą głowicami sprzęgającymi, 24V-ABS (ABV) oraz ręczny hamulec postojowy z korbą.

Dyszel - Bezstopniowo regulowany dyszel holowniczy z oczkiem zaczepowym do pojazdów ciężarowych wg normy DIN (40 mm), regulacja wysokości w zakresie 400 mm – 1050 mm.

Podwozie - Samonośna, sztywna rama jako wytrzymała konstrukcja spawana z wysokiej jakości stali, spawana elektrycznie; osłona boczna przeciwko najechaniu, wzmocniona osłona tylna zgodnie z normą ECE R58-03.

Zabudowa - Stalowe burty wzmacniane profilami na ścianach przednich i bocznych, wszystkie elementy stalowe spawane; błotniki z giętej blachy ryflowanej, przyspawane na stałe i przystosowane do chodzenia; burta między rampami z płyty antypoślizgowej o grubości 18 mm; haki mocujące w narożnikach: z przodu o wytrzymałości 2500 daN, z tyłu 3500 daN; dwie pary uchwytów mocujących zgodnie z normami UVV/VSG (rozstaw co ok. 1,25 m) o wytrzymałości 2500 daN, wbudowane w podłogę przyczepy; impregnowana podłoga z drewna świerkowego o grubości 34 mm, wpust-pióro.

Podpory - Z przodu regulowane koło podporowe, z tyłu dwie podpory w narożnych słupkach

Rampy - Regulowane na szerokość stalowe rampy z powierzchnią z blachy perforowanej; wspomaganie podnoszenia ramp za pomocą siłowników gazowych umożliwiające obsługę przez jedną osobę, zamykane na zatrzask napinający.

Elektryka - Odporne na zachlapanie oświetlenie zgodne z dyrektywą ECE-R 48.06 (wielokomorowe lampy tylne zamontowane w stalowej ramie, światła pozycyjne i obrysowe); napięcie 24 V, złącze 7+7- lub 15-pinowe (zgodnie z zamówieniem).

Lakierowanie - Elementy stalowe piaskowane śrutem, wstępna obróbka poprzez fosforanowanie żelazowe; antykorozyjna powłoka gruntowa z fosforanu cynku, elektrostatyczne lakierowanie w systemie akrylowym (High-Solid) w kolorze RAL zgodnym z życzeniem Klienta, następnie konserwacja wnętrza profili woskiem ochronnym.



Wyposażenie dodatkowe (za opłatą)

Podniesienie ładowności -Zwiększenie DMC do 9500 kg z oponami 235 75R 17,5 i o 600kg zwiększoną ładownością. Uwaga: szerokość ładunkowa zmniejsza się do 2,00 m!

Wymiary ładunkowe - Wydłużenie powierzchni ładunkowej o 50 cm (przy przedłużeniu powyżej 5,0 m konieczna pozycja Z05-060 – dodatkowa para uchwytów mocujących!)

Koła - Koło zapasowe kompletne 215/75 R 17,5 (bez czujnika ciśnienia RDK)

Koła - Uchwyt na koło zapasowe, montowany bocznie po prawej stronie w kierunku jazdy

Hamulce - Złącze Duomatic

Zaczep holowniczy - Oczko zaczepowe 50 mm zamiast standardowego 40 mm

Zaczep holowniczy - Głowica przegubowa z wymiennymi oczkami zaczepowymi 40 mm i 50 mm

Zabudowa - Wspornik na ścianie przedniej do transportu łyżki koparkowej

Zabudowa - 1 para dodatkowych uchwytów mocujących w podłodze przyczepy (2500 daN)

Zabudowa - Skrzynka plastikowa „Trapez”, wymiary: 630/570x355x305 mm, zamykana na klucz, montowana wisząco na ścianie przedniej, nośność do 40 kg

Zabudowa - Stelaż rurowy do zabezpieczenia taśmy transportowej frezarki, montowany na ścianie przedniej

Zabudowa - Haki do siatki transportowej, rozmieszczone co ok. 40 cm na burtach

Zabudowa - Podłoga ze stali o grubości 4 mm zamiast drewnianej, z dodatkowymi poprzecznymi wspornikami (w przypadku cynkowania ogniowego może wystąpić deformacja!)

Dalsze wyposażenie dodatkowe służące do zabezpieczania ładunków znajduje się w osobnym cenniku!

Rampy - Mechanizm sprężynowy do podnoszenia ramp zamiast wspomnianych amortyzatorów gazowych

Rampa - Ocynkowane kraty zamiast drewnianej powierzchni, z dodatkowymi amortyzatorami gazowymi

Rampa - Wkładka stalowa (lakierowana) między rampami

Lakierowanie - Rama, dyszel, zabudowa i rampy cynkowane ogniowo w kąpieli zamiast lakierowania, przewody zabezpieczone w ocynkowanym dyszlu (dla długości ładunkowej 4,5 m – cena netto)

Lakierowanie - Dla długości ładunkowej 5,0 m

Lakierowanie - Dla długości ładunkowej 5,5 m

Elektryka - Pełne wyposażenie LED 12/24 V: tylne światła, boczne światła obrysowe, światła pozycyjne, światła tablicy rejestracyjnej, wraz z modułem sterującym LED i skrzynką rozdzielczą

Elektryka - 24 V: przewód z wtyczką 15-pinową / 12 V: przewód z wtyczką 13-pinową

 

27 maja 2025 10:45

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Blomenröhr

Model pojazdu

554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG

Rok produkcji

2025

Kraj pochodzenia

Niemcy

Gwarancja dealerska (w cenie)

24 miesięcy

Stan

Nowy

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Leasing

Tak

Dopuszczalna ładowność

6458 kg

Liczba osi

2

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

79940

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Informacje o sprzedającym

AUTO PAKA

AUTO PAKA
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2008

Kontakt bezpośredni

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

 

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store