1 / 13
Opis
PODANA CENA JEST CENĄ NETTO !!!
Firma AUTOPAKA , jako jedyny importer niemieckiej firmy BLOMENRÖHR na rynek wschodni, oferuje znakomite, "ręcznie spawane" przyczepy, wyposażone w najlepsze dostępne komponenty, które na dziesięciolecia zapewniają funkcjonalność i trwałość.
Specyfikacja
DMC [kg] - 8 900
W tym obciązenie dyszla [kg] - 500
Ładowność [kg] - 6 458
Masa własna [kg] - 2 442
Wymiary wewnętrzne [mm] - 5000 x 2030
Wysokość burt [mm] - 380
Wysokość [mm] - 660
Długość dyszla [mm] - 1 800
Wysokość zaczepu [mm] max ok. 1020
Wymiary całkowite [mm] 7120x2550x2800
Długość najazdów [mm] 2 200
Szerokość najazdów [mm] 500
Kąt najazdu [stopnie] 17°
Rozmiar kół 235/75 R 17,5 (4 szt.)
WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:
Osie - Osie szybkobieżne Knott z zespołem resorów piórowych, hamulcami bębnowymi typu S-cam i kompensacją obciążenia.
Układ hamulcowy Pneumatyczny układ hamulcowy ABS z zaworem zwalniającym, ALB, przyłączami kontrolnymi, przewodami połączeniowymi z zabezpieczonymi przed zamianą głowicami sprzęgającymi, 24V-ABS (ABV) oraz ręczny hamulec postojowy z korbą.
Dyszel - Bezstopniowo regulowany dyszel holowniczy z oczkiem zaczepowym do pojazdów ciężarowych wg normy DIN (40 mm), regulacja wysokości w zakresie 400 mm – 1050 mm.
Podwozie - Samonośna, sztywna rama jako wytrzymała konstrukcja spawana z wysokiej jakości stali, spawana elektrycznie; osłona boczna przeciwko najechaniu, wzmocniona osłona tylna zgodnie z normą ECE R58-03.
Zabudowa - Stalowe burty wzmacniane profilami na ścianach przednich i bocznych, wszystkie elementy stalowe spawane; błotniki z giętej blachy ryflowanej, przyspawane na stałe i przystosowane do chodzenia; burta między rampami z płyty antypoślizgowej o grubości 18 mm; haki mocujące w narożnikach: z przodu o wytrzymałości 2500 daN, z tyłu 3500 daN; dwie pary uchwytów mocujących zgodnie z normami UVV/VSG (rozstaw co ok. 1,25 m) o wytrzymałości 2500 daN, wbudowane w podłogę przyczepy; impregnowana podłoga z drewna świerkowego o grubości 34 mm, wpust-pióro.
Podpory - Z przodu regulowane koło podporowe, z tyłu dwie podpory w narożnych słupkach
Rampy - Regulowane na szerokość stalowe rampy z powierzchnią z blachy perforowanej; wspomaganie podnoszenia ramp za pomocą siłowników gazowych umożliwiające obsługę przez jedną osobę, zamykane na zatrzask napinający.
Elektryka - Odporne na zachlapanie oświetlenie zgodne z dyrektywą ECE-R 48.06 (wielokomorowe lampy tylne zamontowane w stalowej ramie, światła pozycyjne i obrysowe); napięcie 24 V, złącze 7+7- lub 15-pinowe (zgodnie z zamówieniem).
Lakierowanie - Elementy stalowe piaskowane śrutem, wstępna obróbka poprzez fosforanowanie żelazowe; antykorozyjna powłoka gruntowa z fosforanu cynku, elektrostatyczne lakierowanie w systemie akrylowym (High-Solid) w kolorze RAL zgodnym z życzeniem Klienta, następnie konserwacja wnętrza profili woskiem ochronnym.
Wyposażenie dodatkowe (za opłatą)
Podniesienie ładowności -Zwiększenie DMC do 9500 kg z oponami 235 75R 17,5 i o 600kg zwiększoną ładownością. Uwaga: szerokość ładunkowa zmniejsza się do 2,00 m!
Wymiary ładunkowe - Wydłużenie powierzchni ładunkowej o 50 cm (przy przedłużeniu powyżej 5,0 m konieczna pozycja Z05-060 – dodatkowa para uchwytów mocujących!)
Koła - Koło zapasowe kompletne 215/75 R 17,5 (bez czujnika ciśnienia RDK)
Koła - Uchwyt na koło zapasowe, montowany bocznie po prawej stronie w kierunku jazdy
Hamulce - Złącze Duomatic
Zaczep holowniczy - Oczko zaczepowe 50 mm zamiast standardowego 40 mm
Zaczep holowniczy - Głowica przegubowa z wymiennymi oczkami zaczepowymi 40 mm i 50 mm
Zabudowa - Wspornik na ścianie przedniej do transportu łyżki koparkowej
Zabudowa - 1 para dodatkowych uchwytów mocujących w podłodze przyczepy (2500 daN)
Zabudowa - Skrzynka plastikowa „Trapez”, wymiary: 630/570x355x305 mm, zamykana na klucz, montowana wisząco na ścianie przedniej, nośność do 40 kg
Zabudowa - Stelaż rurowy do zabezpieczenia taśmy transportowej frezarki, montowany na ścianie przedniej
Zabudowa - Haki do siatki transportowej, rozmieszczone co ok. 40 cm na burtach
Zabudowa - Podłoga ze stali o grubości 4 mm zamiast drewnianej, z dodatkowymi poprzecznymi wspornikami (w przypadku cynkowania ogniowego może wystąpić deformacja!)
Dalsze wyposażenie dodatkowe służące do zabezpieczania ładunków znajduje się w osobnym cenniku!
Rampy - Mechanizm sprężynowy do podnoszenia ramp zamiast wspomnianych amortyzatorów gazowych
Rampa - Ocynkowane kraty zamiast drewnianej powierzchni, z dodatkowymi amortyzatorami gazowymi
Rampa - Wkładka stalowa (lakierowana) między rampami
Lakierowanie - Rama, dyszel, zabudowa i rampy cynkowane ogniowo w kąpieli zamiast lakierowania, przewody zabezpieczone w ocynkowanym dyszlu (dla długości ładunkowej 4,5 m – cena netto)
Lakierowanie - Dla długości ładunkowej 5,0 m
Lakierowanie - Dla długości ładunkowej 5,5 m
Elektryka - Pełne wyposażenie LED 12/24 V: tylne światła, boczne światła obrysowe, światła pozycyjne, światła tablicy rejestracyjnej, wraz z modułem sterującym LED i skrzynką rozdzielczą
Elektryka - 24 V: przewód z wtyczką 15-pinową / 12 V: przewód z wtyczką 13-pinową
27 maja 2025 10:45
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Blomenröhr
Model pojazdu
554-8900, Przyczepa niskopodwoziowa, DMC 8900 KG
Rok produkcji
2025
Kraj pochodzenia
Niemcy
Gwarancja dealerska (w cenie)
24 miesięcy
Stan
Nowy
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Leasing
Tak
Dopuszczalna ładowność
6458 kg
Liczba osi
2
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Informacje o sprzedającym
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
08:00 - 16:00
wtorek
08:00 - 16:00
środa
08:00 - 16:00
czwartek
08:00 - 16:00
piątek
08:00 - 16:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Oferowane usługi