D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 1
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 2
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 3
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 4
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 5
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 6
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 7
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 8
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 9
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 10
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 11
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 12
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 13
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 14

1 / 14

D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 1
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 2
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 3
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 4
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 5
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 6
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 7
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 8
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 9
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 10
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 11
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 12
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 13
D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC - 14

23 kwietnia 2024 9:33

ID: 6121411233

Szczegóły

Oferta od

Firma

Marka pojazdu

D-TEC

Model pojazdu

Tanktrailer SV2006-BASIC

Rok produkcji

2023

Możliwość finansowania

Tak

Faktura VAT

Tak

Kraj pochodzenia

Holandia

Pierwszy właściciel (od nowości)

Tak

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

3

Stan

Nowe

Opis

• • • • • • Fabrycznie nowa cysterna - D-TEC Tanktrailer SV2006-BASIC • • • • • • W sprzedaży mamy fabrycznie nowe naczepy o różnych wariantach i zastosowaniach - specyfikacja wedle życzeń klienta. (np. z systemem skrętnych osi, różne kubatury i zastosowania, z pompą próżniową) Opis i zdjęcia przedstawia opcje i możliwość wykoniania produktu. - Masa własna: 5100kg (+/- 2%) - Kubatura: 28m3/30m3/31m3 - Stal nierdzewna, grubość ścianki 3mm - Valx osie 9 tonowe, z hamulcami bębnowymi lub tarczowymi / Jost z hamulcami tarczowymi / Osie SAF z hamulcami tarczowymi - System hamulcowy Wabco EBS lub Knorr EBS - Pierwsza oś może być podnoszona automatycznie. Podnoszeniem i opuszczaniem osi steruje komputer EBS. Obsługiwany również przez trzykrotne naciśnięcie hamulca. Ze wspomaganiem trakcji: Zwiększenie maksymalnego obciążenia osi 2 i 3 do 130%, do 30 km / h. - 3 Oś może być skrętna - Zaawansowana optymalizacja trakcji (ATO). Dzieki automatycznemu czesciowemu odciazeniu osi 1 osie 2 i 3 sa obciazone do 100%. Zwieksza to obciazenie siodla ciezarówki, zapewniajac lepsza przyczepnosc. Aktywacja ATO za pomoca przycisku w kabinie lub na przyczepie, po czym system ten reguluje sie automatycznie. Po wylaczeniu zaplonu system wylacza sie sam. - Tylny zderzak z chlapaczem D-TEC - Wąż dokujący 10" lub 8" górny / zawór ręczny lub pneumatyczny - Opcje mieszania płynu- 4-calowa rura z dwoma wylotami. Środkowa część i przednia część - 2,5 (Sterowana hydraulicznie z pompy. Możliwość pracy niezależnej.) / możliwe sterowanie pneumatyczne - Pompa Vogelsang, 6.000 l/min. VX186-260GL NBR HiFLo lub Pompa Borger FL1036, 6.000 l/min z plytami sciernymi i 6 blokami gumy - Wskaźnik poziomu z automatycznym zatrzymaniem pompy - Po lewej i prawej stronie przyczepy mały i wysoki schowek na wąż 5m, ocynkowany (szerokość 250mm, wysokość 190mm). - Linki na rynienkach do zabezpieczenia - Żółty okrągły reflektor z tyłu naczepy na górze - Halogeny robocze ledowe - Standardowe złącze 15-stykowe 2x złącza 7-stykowe. - Rozmiar opon 385/65R22 - Marka opon Continental lub Michelin - Felgi Aluminiowe Alco Durabright lub Better Wheel - Dwie pary klinów pod koła - Dokumenty COC do rejestracji. - Dodatkowy właz z tyłu - Pneumatyczny lejek do zalewania na górze cysterny o średnicy 420mm - Krótki pomost do wentylacji z barierka - Wziernik z przodu, w rogu (stal ocynkowana), z zaworem ręcznym lub pneumatycznym - Okno kontrolne z tylu po prawej stronie na dole - Druga przegroda w naczepie - 6" wolnego przepływu z tylu, czyli opcja rozładunku grawitacyjnego - Rynny i drazek do zderzaka ze stali nierdzewnej - Złącze bauer zamiast perrot - Oświetlenie LED zamiast żarówkowego w tylnej części oświetlenia - Sprzeglo Stortz 89 mm, zamontowane na bebnie wentylacyjnym. do odprowadzania oparów - 100-litrowy zbiornik na wode na podwoziu, w tym kran z tylu. - Zbiornik na czysta wode 30 litrów po lewej stronie. - Zawór spustowy w najniższym punkcie zbiornika cysterny - Rockbox z zaworem recznym 6”. / skrzynka na kamienie, spadajace grawitacyjnie przy zaladunku - Przewody hydrauliczne przedluzone do plyty przylaczeniowej z przodu (SV2006) - Skrzynka narzędziowa ze stali nierdzewnej 1m - Cisnienie w oponach TPMS - Aluminiowy zbiornik powietrza zamiast stalowego zbiornika powietrza - Pudelko na gasnice • • • • • • • W celu otrzymania dokładnej specyfikacji i poznania terminów realizacji zachęcam do kontaktu pod numerem telefonu • • • • • • Trailertec Polska zajmuje się naprawami eksploatacyjnymi i powypadkowymi oraz regeneracją hydrauliki w ruchomych podłogach z systemem Cargo Floor w naczepach marek: Kraker, Bodex, Wielton, CMT, Legras, Schmitz, Polkon, Reisch, H&W, Shwarzmuller, Benallu, Knapen, Stas, Cargo Floor Zamieszczone zdjęcia prezentują możliwe wykonania i wyposażenie pojazdu. Powyższa oferta jest zaproszeniem do negocjacji i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego 

Informacje o sprzedającym

Trailertec Polska sp. z o.o. - Naczepy

Trailertec Polska sp. z o.o. - Naczepy
  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2017

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Przejdź do strony sprzedawcyZobacz więcej ofert (30) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 16:00

  • wtorek

    08:00 - 16:00

  • środa

    08:00 - 16:00

  • czwartek

    08:00 - 16:00

  • piątek

    08:00 - 16:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte

Oferowane usługi

  • Naprawa samochodów icon

    Naprawa samochodów

  • Wynajem pojazdów icon

    Wynajem pojazdów

  • Naprawa mobilna icon

    Naprawa mobilna