1 / 27
Opis
Rozważam sprzedaż (cesja leasingu) przyczepy Fendt SAPHIR 465 TG zakupionej w lutym 2023 roku w firmie KAMPI. Jestem pierwszym i bardzo zadowolonym właścicielem. Nie mniej jednak mimo zadowolenia, po przeszło dwóch latach użytkowania myślę o czymś większym. Sprzęt bardzo mocno doinwestowany. Na pokładzie dodatkowo:
- Napęd Mover P1 automatyczny sterowany z pilota
- Klimatyzacja Sinclair ASV-25BS z funkcją grzania + pilot
- Zestaw zasilania (solar dach, powiększony akumulator, przetwornica 12/230V do pracy bez zewnętrznego zasilania)
- Powiększony do 45L zbiornik na wodę czystą zimną (standard 25L)
- Bojler Steri-therm 10L 12/230V (standard 5L)
- Zestaw prysznicowy wraz z wylewką
- Ogrzewanie gazowe + grzałka elektryczna Truma Ultraheat
- Łącznik łóżek + pokrowce na poduszki zrobione na zamówienie przez krawca
- Markiza Thule Omnistor 6300 4,0m + zestaw pasów sztormowych
- Podłoga zewnętrzna marki FIMMA na wymiar pod markizę
- Bagażnik rowerowy Thule Suberb SV na dyszlu (2x rower elektryczny)
- System AL-KO ATC 2.0 (dla niewtajemniczonych to kontrola trakcji)
- Reduktor Truma DuoControl (możliwość korzystania z dwóch butli i grzania w trakcie jazdy)
- Zabezpieczenie FullStop (blokada na koło dedykowana pod tę przyczepę)
- Podkładki AL-KO BigFoot (ułatwiają stabilizację przyczepy na niepewnym gruncie)
- Przyłącze wody miejskiej Colorado
- Dodatkowe gniazdo 230V + wyjście TV na zewnątrz
- Moskitiera drzwi wejściowych
- Czujnik dymu / gazu / czadu
- Możliwość włączenia świateł obrysowych bez podpięcia do samochodu (gadżet, ale przydatny podczas manewrowania nocą na zatłoczonym campingu).
- Dodatkowy blat roboczy w kuchni (stojąc frontem do kuchenki po prawej stronie). Usługa zrealizowana przez firmę "Furgon DLA Ciebie" w Mazańcowicach. Blat bardzo solidny, używam go pod Thermomixa).
Przyczepa ma przejechane ok. 20-25tys km. Nie lubię ściemniania w ogłoszeniach, gdzie ludzie piszą "używana dwa razy" Ja użytkowałem przyczepę stosunkowo często i bardzo dobrze mi służy (ferie zimowe, święta, majówki, czerwcówki, wakacje, długie weekendy itp.). Przyczepa nie jest zastana, bo trzeba korzystać z życia. Z racji tego, że pracuję zdalnie, mogę sobie pozwolić na odrobinę podróży, łącząc przyjemne z pożytecznym.
Jest utrzymana 15-letnia gwarancja producenta na szczelność. Najbliższy przegląd gwarancyjny na wczesną wiosnę (bodajże drugi kwartał marca). Przyczepa nie ma żadnych, nawet najmniejszych uszkodzeń czy rys. Nigdy nie było naprawiane poszycie, nie było żadnej nawet najmniejszej kolizji. Wymieniłem tylko ozdobne maskownice łączące front przyczepy z bokami. To gumowe elementy, które od słońca parcieją i żółcieją. Nowy właściciel musi się liczyć z tym, że gdzieś za rok znów będą do wymiany (koszt ok. 200-300zł). W lipcu tego roku wykonałem przegląd hamulców i zaczepu dyszla (czyszczenie, konserwacja - nie było usterek).
Przyczepa świetnie sprawdza się zarówno na campingach jak i przy biwakowaniu na dziko. Zestaw solarny jest wydajny i bez problemu można nie zawracać sobie głowy przyłączem energii elektrycznej. Jeśli przyłącze elektryczne na kampingu jest płatne, to tutaj jest pole do oszczędności.
Bez problemu można używać sprzętu zimą. Mam za sobą biwaki nawet w mrozie poniżej -10'C i w środku bez większego problemu można uzyskać temperaturę na poziomie 22-24'C. Włączając ogrzewanie na pełny gwizdek można zrobić saunę - jest zapas na większe mrozy, ale aż takiej zimy jeszcze nie trafiłem.
W chwili obecnej (6 października) do naprawy jest markiza drzwi wejściowych - podczas jednego z wakacyjnych wyjazdów zerwała się jedna z nitek trzymających siatkę i prowadnice nierówno pracują. Markiza spełnia swoją funkcję, ale ciężko się ją zamyka i otwiera (górna i dolna prowadnica nie idą równolegle). Jak znajdę chwilę to podskoczę do serwisu i ogarnę ten temat, więc jeśli potencjalny nabywca to czyta, temat może być już nieaktualny.
Finansowanie: Europejski Fundusz Leasingowy
Cena fakturowa sprzętu: 189000zł brutto
Dodatki nieujęte w cenie leasingu: ok. 12000-15000zł brutto
Spłacone: +/- 107000zł brutto
Pozostało: 25 rat po +/- 3200zł brutto
Wykup: 69700zł brutto (możliwość rozbicia na max 24 raty)
Odstępne: 55000zł brutto do rozsądnej negocjacji - kwestia propozycji i znalezienia kompromisu.
Przy cesji leasingu istnieje możliwość zmiany wysokości rat i wykupu.
Sprzęt do obejrzenia w Bielsku-Białej lub gdzieś w Polsce. W planach na najbliższe tygodnie jest kilka wyjazdów, więc można pytać - może będę w okolicy i nie trzeba będzie jechać do Bielska-Białej, by obejrzeć. Widoczne na zdjęciach ozdoby i wyposażenie szuflad nie są przedmiotem sprzedaży. Jeśli dojdzie do finalizacji transakcji, to od razu kupuję coś innego i wyposażenie mi się przyda. Nie mniej jednak jak ktoś chce "wszystko" to można się dogadać. Zapraszam do kontaktu.
6 października 2025 18:04
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Fendt
Model pojazdu
SAPHIR 465 TG
Rok produkcji
2022
Kraj pochodzenia
Polska
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Pierwszy właściciel (od nowości)
Tak
Bezwypadkowy
Tak
Leasing
Tak
Dopuszczalna ładowność
204 kg
Liczba osi
1
Oblicz
Informacje o sprzedającym
Bartłomiej
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2014
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie