Stas S300ZX - 1
Stas S300ZX - 2
Stas S300ZX - 3
Stas S300ZX - 4

1 / 4

Stas S300ZX - 1
Stas S300ZX - 2
Stas S300ZX - 3
Stas S300ZX - 4

30 kwietnia 2024 15:31

ID: 6122595678

Szczegóły

Oferta od

Firma

Marka pojazdu

Stas

Model pojazdu

S300ZX

Rok produkcji

2024

Faktura VAT

Tak

Kraj pochodzenia

Belgia

Bezwypadkowy

Tak

Liczba osi

3

Dopuszczalna ładowność

28 500 kg

Stan

Nowe

Opis

Objętość 92m3 Masa własna 7500 kg Podłączenie hydrauliki: uniwersalne ściana frontowa lub pomiędzy nogami podporowymi ( możliwość zmiany miejsca przyłącza ) przewody hydrauliczne doprowadzone w widoczny sposób w otworach w każdej poprzeczce ! UNIKALNA ZALETA ! Sworzeń zaczepowy - 2 calowy, zamontowany w płycie stalowej o grubości 10 mm, demontowany Podpory naczepy aluminiowe, zrzutowe o nośności 2 x 12 000 kg Zawieszenie pneumatyczne 3 x 9 ton JOST–DCA z hamulcami tarczowymi 22,5”, (rozmiar tarczy 430 mm), Oryginalne zawieszenie pneumatyczne JOST–DCA z zastosowaniem zastrzałów przy wspornikach dla wzmocnienia nośności. 1 oś podnoszona Układ hamulcowy - WABCO EBS-E, 2 obwodowy układ hamulcowy pneumatyczny zgodne z aktualnymi przepisami ECC, EBS WABCO 2S/2M, RSS Road Stability System kontrola trakcji , 2 zbiorniki aluminiowe (1 x 100 l dla hamulców + 1 x 60 l dla zawieszenia pneumatycznego). *SMARTBOARD/CONTROLBOX ( stosowane zamiennie w zależności od dostępności ) . Koła - 6 felg aluminiowych SPEEDLINE o rozmiarze 22,5 x 11,75; Opony - do wyboru producenta ( marki zachodnioeuropejskie ) o roz 385/65 R 22,5. Pojedynczy aluminiowy kosz do koła zapasowego Wyposażenie elektryczne - Kompletny zestaw ASPOCK 24 V podłączony zgodnie ze specyfikacjami ISO, 2 gniazda 7-stykowe + 1 gniazdo 15-stykowe, 10 pomarańczowych diodowych markerów bocznych, Światła tylne ASPOCK EUROPOINT III, Podwójne halogeny cofania z tyłu naczepy. Zasilanie systemu CARGOFLOOR z zabezpieczeniem zgodne z zaleceniami producenta. Ruchoma Podłoga Poprzeczki nośne są ustawione gęściej co 270mm, dzięki czemu została poprawiona wytrzymałość naczepy. System przesuwania: Marka CARGOFLOOR, 21 aluminiowych klepek podłogowych – 8 mm żebrowana (możliwość ładowania palet i wjazdu wózkiem widłowym), pilot przewodowy do obsługi systemu, Podparcie na 21 rurkach kwadratowych aluminiowych 25x25mm na całej długości z przodu i z tyłu skrzyni spawanych z ramą pośrednią w 920 punktach w celu wzmocnienia podłogi. Tak pospawana konstrukcja podłogi tworzy wytrzymałą kratownicę. UNIKALNA ZALETA ! Skrzynia: monolitycznie wykonana z aluminium spawana przy pomocy nowoczesnych robotów spawalniczych, połączenia pomiędzy profilami liniowe ciągłe, solidnie połączona z ramą nośną. Wzdłużne profile dolne ścian stanowią element konstrukcji nośnej, dzięki wykonaniu z aluminium są solidnie monolitycznie zespawane z całą skrzynią dając jej najwyższą wytrzymałość. Pełna długość paletowa! Ściany boczne: Gładkie Całkowicie aluminiowe panele ścienne (szerokość 600 mm, grubość 30 mm) z wyjątkowo wytrzymałego stopu magnezowo-krzemowo-aluminiowego AlMgSi zaciśnięte razem, z pełnym spawaniem liniowym od strony wewnętrznej na całej wysokości i długości. Górne szyny przystosowane do prowadzenia rollerów z zawieszoną przegrodą przesuwną. Całkowicie aluminiowe panele ścienne z wyjątkowo wytrzymałego stopu magnezowo-krzemowo-aluminiowego AlMgSi. Ściana przednia - Prosta ściana przednia z gładkich płyt o szerokości 600 mm spawana na łączeniach spawem ciągłym z dużym pomostem bezpieczeństwa, drabinką, poręczą i łańcuchem bezpieczeństwa ( nowy typ balkonu w wersji przykręcanej ) System STAS FORCE CORNER – Specjalne dodatkowe stalowe wzmocnienia narożników górnych ściany przedniej przeciw pękaniu ! UNIKALNA ZALETA ! Drzwi tylne: Gładkie drzwi tylne typu dwustronnego, z wymienną uszczelką gumową, z wychylną belką nadproża na zawiasie górnym. Rygle drzwi zabezpieczone antykorozyjnie, możliwość smarowania zawiasów. UNIKALNA ZALETA ! 12 par uchwytów do pasów wewnątrz skrzyni Plandeka dachowa: Standardowa w Zachodniej Europie zwijana plandeka wysokiej wytrzymałości wersja PANAMA 900g/m2. Plandeka obsługiwana ręcznie z przodu z pomostu za pomocą pokrętła napędowego T, w środku plandeki wzdłuż naczepy rura aluminiowa oraz 2 pasy w celu odpowiedniego naprężenia, środek z plandeki białej w celu doświetlenia. Plandeka zapinana na 4 pasy z grzechotkami pod profilem dolnym skrzyni, podkładki nylonowe pod pasy plandeki. Pod plandekę 3 belki aluminiowe okrągłe uchylne na zawiasie fi70mm kształt zapewniający solidne podparcie dachu. Zapas plandeki z przodu, na boku skrzyni, nad drzwiami. Rollstopy plandeki : Multifunkcyjne ( składane i obracane ) 

Informacje o sprzedającym

PTM Polska Sp. z o.o.

  • Sprzedający profesjonalny

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2016

Kontakt bezpośredni

Więcej opcji kontaktu

    Zobacz więcej ofert (10) tego sprzedawcy

Godziny otwarcia

  • poniedziałek

    08:00 - 17:00

  • wtorek

    08:00 - 17:00

  • środa

    08:00 - 17:00

  • czwartek

    08:00 - 17:00

  • piątek

    08:00 - 17:00

  • sobota

    Zamknięte

  • niedziela

    Zamknięte