1 / 1
Najważniejsze
Przebieg
1 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Turystyczny
Pojemność skokowa
1 100 cm3
Moc
102 KM
Opis
NT1100 to elegancki, wyrafinowany i na wskroś nowoczesny motocykl turystyczny. Właśnie go ulepszyliśmy. Dwucylindrowy silnik ma teraz większy moment obrotowy w niskim i średnim zakresie obrotów, co zapewnia lepsze przyspieszenie. Nowa, sportowa owiewka jest bazą dla łatwo regulowanej szyby i reflektorów LED z nowymi światłami do jazdy dziennej z funkcją kierunkowskazów, natomiast sercem unowocześnionego pakietu elektronicznego jest nowy układ sterowania (IMU), który dostosowuje prowadzenie motocykla do warunków jazdy. Dostępna w opcji, dwusprzęgłowa skrzynia biegów DCT lepiej reaguje przy niskich prędkościach, natomiast - również opcjonalne - elektroniczne zawieszenie (ES) to już prawdziwa rewolucja, dzięki której NT1100 osiąga zupełnie nowy poziom. Absolutnej perfekcja jazdy.
Liczne, z pozoru drobne modernizacje sprawiają, że nowa NT1100 jest tak doskonałym towarzyszem podczas podróży. Wszystkie te zmiany były inspirowane uwagami najważniejszych ludzi — dotychczasowych użytkowników modelu NT1100. Nowa, dynamiczna owiewka przednia otula kierowcę, zapewniając maszynie dobre parametry aerodynamiczne przy dużych prędkościach, zwiększając ochronę przed wiatrem i redukując zmęczenie. Szybę można teraz ustawić na jednej z 5 wysokości, na postoju, bez zsiadania z motocykla, używając tylko jednej ręki. Obie pokrywy sakw są głębsze, dzięki czemu w każdej z nich jest więcej miejsca, którego wystarcza na kask pełnowymiarowy. Przedni błotnik wystaje teraz o dodatkowe 150 mm do tyłu, działając jako osłona przeciwbryzgowa odprowadzająca wodę. Duży zbiornik paliwa o pojemności 20 l zapewnia swobodę jazdy na długich dystansach, z możliwością przejechania 400 km między tankowaniami.
Dzięki elektronicznej przepustnicy i sterowaniu IMU, trzy domyślne tryby jazdy pokrywają większość sytuacji i wraz z 3-poziomowym systemem kontroli momentu obrotowego Honda Selectable Torque Control (HSTC), oferują nową, zoptymalizowaną funkcję zarządzania jazdą. Tryb URBAN zapewnia wszechstronne, średnie ustawienie mocy silnika i hamowania. W trybie RAIN spadają moc i siła hamowania silnikiem, tak aby motocykl nie wpadł w poślizg na mokrej nawierzchni, natomiast tryb TOUR uwalnia całą moc i włącza standardową siłę hamowania silnikiem, tak aby umożliwić dynamicznie przyspieszanie mimo obecności pasażera i załadowania bagażem. W trybie USER kierowca może sam dobierać parametry dostarczania mocy, hamowania silnikiem i reagowania układu HSTC, dopasowując je precyzyjnie do swoich preferencji. Każdy tryb jazdy jest również powiązany z reakcją zawieszenia w opcji Showa-EERA™ .
Zapraszamy do naszego salonu
przy ul. Olsztyńskiej 6
we Wrocławiu.
13 września 2025 15:32
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
NT
Kolor
Złoty
Rok produkcji
2025
Typ Silnika
Czterosuwowy
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
ABS
Immobilizer
Podgrzewane manetki
Informacje o sprzedającym
RPM Motocykle - Autoryzowany Dealer Motocykli Honda
Firma
Bardzo sprawnie odpowiada
Sprzedający na OTOMOTO od 2005
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Więcej opcji kontaktu
Godziny otwarcia
poniedziałek
10:00 - 18:00
wtorek
10:00 - 18:00
środa
10:00 - 18:00
czwartek
10:00 - 18:00
piątek
10:00 - 18:00
sobota
Zamknięte
niedziela
Zamknięte
Znajdź na mapie