1 / 21
Najważniejsze
Przebieg
33 930 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Enduro
Pojemność skokowa
742 cm3
Moc
62 KM
Opis
Sprzedam Królową - XRV750 RD04 z 90 roku, której właścicielem jestem 5 rok, w tym czasie pokonała 20 tyś km. Moto z początku produkcji tej serii , lekko zmodyfikowane, nosi ślady inwencji twórczej każdego z poprzednich właścicieli, za co dziękuję , a i ja dołożyłem trochę. Afryka posiada :
- powiększony zbiornik paliwa do ponad 27 litrów - przy jeździe do 120km/h pozwala zrobić 500 km, drugi standardowy również posiadam, jest wypiaskowany, przygotowany do naprawy/lakierowania.
- zawieszenie przednie z zaworami + twardsze progresywne sprężyny
- zawieszenie tylne to zaadoptowany amortyzator z XTZ Super Tenere, z pełną regulacją napięcia i odbicia, pokrętło pod prawą owiewką , tuż obok akumulatora , dzięki temu jest sporo wyższa i smuklejsza.
- owiewka przednia, rajdowa jednoczęściowa skorupa montowana na szybko złączkach + dołożona szyba , efekt to jakaś ochrona przed wiatrem
- założony oryginalny niski błotnik + drugi wysoki jak na zdjęciach
- podniesiona kierownica + poszerzone składane podnóżki, dzięki czemu jazda na stojąco to naturalna pozycja, a z drugiej strony idealne odległości między podnóżkami, kierownicą a kanapą, by wygodnie siedzieć.
- osłony rąk + dolne gmole na przedzie, mam do niej również tylne +duży płaski bagażnik + płyta pod kufer Givi+ jakiś stary kufer.
- kierunkowskazy wymienione na mięciutkie elastyczne ledy
- opony - przód świeże Conti TKC80 , tył średnie Pirelli Scorpion Rally
- dołożone mocowanie i nawigacja Navitel .
- wyprowadzone przewody pod dodatkowy włącznik wentylatora.
- standardowo posiada dwie sprawne kontrolki poziomu paliwa
- pominięty czujnik stopki oraz dźwigni sprzęgła
- tłumik Laser Produro
Przez 4 lata użytkowania miałem 2 awarię - jedna to rozcięta przednia opona, stąd różne ogumienie na kołach. Druga to w połowie drogi z Bieszczad zatarła się pompa paliwa - pominięta, dzięki grawitacji udało się dotrzeć do domu. Taki urok tej maszyny - prosta w budowie, niezniszczalna.
Silnik zalewany Motul 5100 10W40, pompa paliwa, filtry paliwa i powietrza świeże.
Stan techniczny - utrzymywany cały czas , można wsiąść i przejechać się na Słowację, w Bieszczady, które zresztą we wrześniu po raz kolejny objechała, cały czas w użytku.
Wygląd - nie jest to egzemplarz kolekcjonerski, więc i cena nie jest z kosmosu.
Afryka jest całkiem wysoka, kanapa na ponad 90 cm, i jest prze wygodna, rekord 980km jednego dnia i 4 litery całe :). Bardzo fajny, elastyczny piec, idealny do jazdy solo z niedużym bagażem.
Badanie techniczne do 17.09.2025, OC do 08.12.2025, kpl. dokumentów, 2 komplety kluczyków. Prawidłowy krótki VIN - RD042000054, system otomoto uznaje go za niewłaściwy, w razie pytań proszę o kontakt telefoniczny, do obejrzenia w Raszynie.
Zapraszam
27 kwietnia 2025 16:03
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Honda
Model pojazdu
XRV
Kolor
Inny kolor
Rok produkcji
1990
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Specyfikacja
Rodzaj paliwa
Benzyna
Pojemność skokowa
742 cm3
Moc
62 KM
Typ nadwozia
Enduro
Rodzaj koloru
Perłowy
Skrzynia biegów
Manualna
Rodzaj napędu
Łańcuch
Stan i historia
Przebieg
33 930 km
Numer rejestracyjny pojazdu
Stan
Używany
Data pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Informacje o sprzedającym
Robert
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2020
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie