Triumph Daytona - 1
Triumph Daytona - 2
Triumph Daytona - 3
Triumph Daytona - 4
Triumph Daytona - 5
Triumph Daytona - 6
Triumph Daytona - 7
Triumph Daytona - 8
Triumph Daytona - 9
Triumph Daytona - 10
Triumph Daytona - 11
Triumph Daytona - 12
Triumph Daytona - 13
Triumph Daytona - 14
Triumph Daytona - 15
Triumph Daytona - 16

1 / 16

Triumph Daytona - 1
Triumph Daytona - 2
Triumph Daytona - 3
Triumph Daytona - 4
Triumph Daytona - 5
Triumph Daytona - 6
Triumph Daytona - 7
Triumph Daytona - 8
Triumph Daytona - 9
Triumph Daytona - 10
Triumph Daytona - 11
Triumph Daytona - 12
Triumph Daytona - 13
Triumph Daytona - 14
Triumph Daytona - 15
Triumph Daytona - 16

Najważniejsze

Przebieg

43 700 km

Rodzaj paliwa

Benzyna

Skrzynia biegów

Manualna

Typ nadwozia

Sportowy

Pojemność skokowa

675 cm3

Moc

125 KM

Opis

Modelu nie przedstawiam, kto chce ten wie co to za model, opisze konkretny egzemplarz i stan.


Wersja w ostatnim lifcie modelu bez ABS więc najmocniejsza, najlżejsza i najbardziej hardkorowa 675


Posiadam go ponad ok. rok, sprowadzony w 2024 z USA, Kentucky przez jego dotychczasowego właściciela (wrócił do PL ale odpuścił jazdę motocyklem - stąd mimo bycia z USA jest bezwypadkowy. Światła/kierunkowskazy/licznik po "europejsku").


Zrobiłem motocyklem ok 5000km jako mój główny pojazd do przemieszczania się/zabawka. Pokonał ten dystans bezawaryjnie, nie gubił prądu, odpalał i nie gasł etc.


Akcesoria:

- wydech Leo Vince + db killer (w zestawie też ori wydech)

- Quick shifter Triumph

- Osłony silnika Triumph (nie montowałem)

- Siedzisko żelowe (+ oryginalne)

- Lampa stop dymiona led

- "Tail tidy"


Elementy, które wymieniłem przez czas posiadania (czyli max 5kkm temu)

- olej + filtr (standardowo)

- filtr powietrza

- zestaw napędowy - przerobiony na zębatki/łancuch 520 (cieńszy, lżejszy). Zębatki w wersjach ulżejszanych, łancuch DID. Do tej pojemności nie ma problemów z nadmiernym rozciąganiem a motocykl jest żwawszy. Zębatka większa od oryginalnej (ząb lub dwa) co równiez poprawia lekko przyspieszenie oraz wygodę z jazdy przy mniejszych prędkościach. Przód JT, tył Renthal

- uszczelniacze + olej zawieszenia przedniego

- klocki hamulcowe metaliczne GALFER (żyleta..)

- gripy kierownicy

- tuleja łączenia wydechu


Więc generalnie robione co trzeba na bieżąco


Z wad:

- z racji tego bycia w Kentucky, słońce trochę musiało mu wypalić naklejki na czarnym baku (pod powłoką bezbarwną) + bak jest troszkę porysowany. Czysto kosmetyka, nie robiłem z tym nic "na zapas"

- zadupek (plastikowy) był pekniety na mocowaniach znajdujących się pod fotelem pasażera. Plastik został odpowiednio pospawany (nie poklejony!) i odmalowany, ale po demontązu siedziska pasażera naprawa jest widoczna. Prawdopodobnie ktoś się oparł za mocno o ten plastik co skutkowało pęknięciem na zaczepach. To jedyne uszkodzenia plastiku jakie znalazłem (i przy okazji naprawiłem) w motocyklu

- małe obdarcia na prawej stronie motocykla (2 rysy na owiewce dolnej, rysa na pokrywie silnika) - prawdopodobnie powstała wcześniej przy jakimś wprowadzaniu do garażu/otarciu o ścianę. Nie wygląda na nic wypadkowego (zbyt drobne uszkodzenie)

- Opony z 2019. Mają jeszcze trochę bieżnika, w 2024 jeszcze jesienią śmigały (nawet w deszczu) i przeżyły jedno torowanie. Nie są typowo sportowe więc ten rocznik aż tak nie wadzi, a coś tam jeszcze pojeżdżą więc zostawiam to dalszemu nabywcy do zmiany na takie jakie będą mu pasowały



Podsumowując: pewny, na bieżąco serwisowany motocykl z kilkoma wadami kosmetycznymi. Dobrze wyposażony z różnymi akcesoriami.


Jeśli przeraża kogoś długi opis to i dobrze, szkoda mi czasu na głupie telefony z podstawowymi pytaniami. Wszystko podane na tacy. Motocykl tak zajebisty a mimo to sprzedaję - po prostu mam 3 i któregoś muszę się pozbyć. Ubezpieczenie i P.T. na kolejne 11 miesięcy.


Możliwy zakup bez akcesoriów (np zwykły shifter, ori wydech) w niższej cenie.

 

27 czerwca 2025 21:07

Szczegóły

Podstawowe

Marka pojazdu

Triumph

Model pojazdu

Daytona

Kolor

Czarny

Rok produkcji

2011

Typ Silnika

Czterosuwowy

VIN

Kup ten pojazd na raty

Oblicz

Finansowanie

reklama

Potrzebujesz finansowania?

Ustaw warunki kredytu jaki Cię interesuje - na tej podstawie wybierzemy ofertę dostosowaną do Twoich potrzeb.

Kwota finansowania (PLN)

22500

PLN

Min. 1 000 PLN - Maks. 300 000 PLN

Okres (miesiące)

Historia pojazdu

Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.

PartnerPartner logo

Wyposażenie

Immobilizer

Informacje o sprzedającym

Marcin

  • Osoba prywatna

  • Sprzedający na OTOMOTO od 2019

Prawa konsumentów na OTOMOTO

Kontakt bezpośredni

Znajdź nas

Usługi i narzędzia

  • Umowa kupna sprzedaży

  • Ile jest wart Twój samochód?

Partnerzy

Powered by OTOMOTO

  • Otomoto Lease logo
  • Motopedia.otomoto.pl

Nasze aplikacje w twoim telefonie

    Google Play StoreApp Store