1 / 16
Najważniejsze
Przebieg
43 700 km
Rodzaj paliwa
Benzyna
Skrzynia biegów
Manualna
Typ nadwozia
Sportowy
Pojemność skokowa
675 cm3
Moc
125 KM
Opis
Modelu nie przedstawiam, kto chce ten wie co to za model, opisze konkretny egzemplarz i stan.
Wersja w ostatnim lifcie modelu bez ABS więc najmocniejsza, najlżejsza i najbardziej hardkorowa 675
Posiadam go ponad ok. rok, sprowadzony w 2024 z USA, Kentucky przez jego dotychczasowego właściciela (wrócił do PL ale odpuścił jazdę motocyklem - stąd mimo bycia z USA jest bezwypadkowy. Światła/kierunkowskazy/licznik po "europejsku").
Zrobiłem motocyklem ok 5000km jako mój główny pojazd do przemieszczania się/zabawka. Pokonał ten dystans bezawaryjnie, nie gubił prądu, odpalał i nie gasł etc.
Akcesoria:
- wydech Leo Vince + db killer (w zestawie też ori wydech)
- Quick shifter Triumph
- Osłony silnika Triumph (nie montowałem)
- Siedzisko żelowe (+ oryginalne)
- Lampa stop dymiona led
- "Tail tidy"
Elementy, które wymieniłem przez czas posiadania (czyli max 5kkm temu)
- olej + filtr (standardowo)
- filtr powietrza
- zestaw napędowy - przerobiony na zębatki/łancuch 520 (cieńszy, lżejszy). Zębatki w wersjach ulżejszanych, łancuch DID. Do tej pojemności nie ma problemów z nadmiernym rozciąganiem a motocykl jest żwawszy. Zębatka większa od oryginalnej (ząb lub dwa) co równiez poprawia lekko przyspieszenie oraz wygodę z jazdy przy mniejszych prędkościach. Przód JT, tył Renthal
- uszczelniacze + olej zawieszenia przedniego
- klocki hamulcowe metaliczne GALFER (żyleta..)
- gripy kierownicy
- tuleja łączenia wydechu
Więc generalnie robione co trzeba na bieżąco
Z wad:
- z racji tego bycia w Kentucky, słońce trochę musiało mu wypalić naklejki na czarnym baku (pod powłoką bezbarwną) + bak jest troszkę porysowany. Czysto kosmetyka, nie robiłem z tym nic "na zapas"
- zadupek (plastikowy) był pekniety na mocowaniach znajdujących się pod fotelem pasażera. Plastik został odpowiednio pospawany (nie poklejony!) i odmalowany, ale po demontązu siedziska pasażera naprawa jest widoczna. Prawdopodobnie ktoś się oparł za mocno o ten plastik co skutkowało pęknięciem na zaczepach. To jedyne uszkodzenia plastiku jakie znalazłem (i przy okazji naprawiłem) w motocyklu
- małe obdarcia na prawej stronie motocykla (2 rysy na owiewce dolnej, rysa na pokrywie silnika) - prawdopodobnie powstała wcześniej przy jakimś wprowadzaniu do garażu/otarciu o ścianę. Nie wygląda na nic wypadkowego (zbyt drobne uszkodzenie)
- Opony z 2019. Mają jeszcze trochę bieżnika, w 2024 jeszcze jesienią śmigały (nawet w deszczu) i przeżyły jedno torowanie. Nie są typowo sportowe więc ten rocznik aż tak nie wadzi, a coś tam jeszcze pojeżdżą więc zostawiam to dalszemu nabywcy do zmiany na takie jakie będą mu pasowały
Podsumowując: pewny, na bieżąco serwisowany motocykl z kilkoma wadami kosmetycznymi. Dobrze wyposażony z różnymi akcesoriami.
Jeśli przeraża kogoś długi opis to i dobrze, szkoda mi czasu na głupie telefony z podstawowymi pytaniami. Wszystko podane na tacy. Motocykl tak zajebisty a mimo to sprzedaję - po prostu mam 3 i któregoś muszę się pozbyć. Ubezpieczenie i P.T. na kolejne 11 miesięcy.
Możliwy zakup bez akcesoriów (np zwykły shifter, ori wydech) w niższej cenie.
27 czerwca 2025 21:07
Szczegóły
Podstawowe
Marka pojazdu
Triumph
Model pojazdu
Daytona
Kolor
Czarny
Rok produkcji
2011
Typ Silnika
Czterosuwowy
VIN
Kup ten pojazd na raty
Oblicz
Historia pojazdu
Zanim zdecydujesz się kupić samochód, zapoznaj się z jego historią. Pobierz raport za opłatą.
Wyposażenie
Immobilizer
Informacje o sprzedającym
Marcin
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2019
Prawa konsumentów na OTOMOTO
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie