Poznaliśmy „Liderów Jakości OTOMOTO”

Oto laureaci konkursu dla klientów biznesowych OTOMOTO. Spośród ponad 1500 zgłoszeń jury wyłoniło autorów najbardziej jakościowych ogłoszeń publikowanych w serwisie otomoto.pl.
Z ponad 1500 zgłoszeń do konkursu „Liderzy Jakości OTOMOTO”, jury wyselekcjonowało 100 klientów biznesowych OTOMOTO, którzy walczyli o laur zwycięstwa. Zażarta konkurencja toczyła się w pięciu kategoriach:
- osobowe/dostawcze
- motocykle
- części
- maszyny ciężkie
- samochody elektryczne
Na co zwracali uwagę jurorzy? Najważniejsza była wysoka jakość ogłoszeń: wyczerpujący i przejrzysty opis, atrakcyjne zdjęcia i wideo oraz wypełnienie przez sprzedającego wszystkich obowiązkowych, a także dodatkowych pól w ogłoszeniu.
„Po dokładnym przeanalizowaniu licznych zgłoszeń, które przyciągnęły naszą uwagę, zdecydowaliśmy się przyznać nagrodę temu ogłoszeniu, które wyróżniało się nie tylko oryginalnością, ale również podkreślało wartości, które stanowią fundament naszej firmy. OTOMOTO świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności, a w związku z tym poszukiwaliśmy podmiotu, który równie długo, jak i skutecznie, odzwierciedlałby nasze zaangażowanie w przemiany na rynku motoryzacyjnym, idąc z duchem czasu i wspierając nowe trendy” – podsumowała Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO.
Kto zwyciężył w poszczególnych kategoriach?
Zwycięzcy:
- Samochody Osobowe i dostawcze: Grupa Cichy-Zasada Volkswagen Poznań-Przeźmierowo
- Motocykle: BMW Inchcape Wrocław
- Części: ŁadneFelgi.pl
- Maszyny ciężkie: Korbanek sp. z o.o.
- Samochody Elektryczne: Berdychowski Autoryzowany Dealer Volkswagen
Z kolei nagroda specjalna, czyli udział w kultowej kampanii Prawdziwe Historie, trafiła do:
Ogólnopolska kampania z pewnością przyda się tej firmie. Jak zauważył jej właściciel, Krzysztof Lis: „Klient wygodnie zasiada w domu, szuka ogłoszeń i często się zdarza, że zanim odwiedzi salon, to wejdzie na OTOMOTO. Są też klienci poszukujący samochodu konkretnie pod siebie, jakiegoś koloru lub modelu. Często trafia do nas klient np. z drugiego końca Polski, który szuka specyficznego pojazdu, a my jesteśmy jego posiadaczami i możemy mu go sprzedać”.
Nagrody dla zwycięzców
Zwycięzcy poszczególnych kategorii otrzymają kampanię billboardową w swoich miastach, dzięki której ich biznes jeszcze mocniej wyróżni się wśród lokalnych konkurentów. Z kolei laureat nagrody specjalnej zostanie zaproszony do udziału w kolejnej odsłonie niezwykle popularnego cyklu „Prawdziwe historie”, którego każda z kolejnych edycji przyciągała uwagę średnio 4,5 miliona widzów z całej Polski.
„Prawdziwe Historie to seria, która wykluła się z niepozornej aktywacji marketingowej, a stała się główną osią obrotu dla OTOMOTO i dużą kampanią reklamową. Dostrzegliśmy w niej ogromny potencjał, bo zarówno my, jak i widzowie, użytkownicy docenili to, że samochód to nie tylko transakcja, nie tylko pieniądze, ale także ludzie, którzy za tymi samochodami stoją” – wyjaśniał Marcin Domagała, prowadzący kanał OTOMOTO TV i redaktor naczelny serwisu Motopedia.
Oprócz zwycięzców, w każdej z pięciu kategorii jury przyznało 9 wyróżnień nagrodzonych voucherami do realizacji w ogólnopolskiej sieci salonów z elektroniką.
W skład jury weszli przedstawiciele OTOMOTO oraz zewnętrzni eksperci, związani z każdą z kategorii konkursowych:
Osobowe/dostawcze:
- Jakub Faryś (PZPM)
- Tomasz Sułkowski (OTOMOTO)
Motocykle:
- Michał Roszkowki (Minds & Roses)
- Łukasz Juskowiak (OTOMOTO)
Części:
- Tomasz Bęben (SDCM)
- Piotr Grzemski (OTOMOTO)
Maszyny ciężkie:
- Anna Biekonis (DKV Mobility Poland)
- Aleksander Szenk (OTOMOTO)
Samochody elektryczne:
- Maciej Mazur (PSPA)
- Agata Filipowska (OTOMOTO)
Zwycięzcom oraz wyróżnionym – gratulujemy! Równocześnie czekając na kolejną edycję kampanii „Prawdziwe historie” z Auto Centrum Lis w roli głównej.