1 / 21
3 maja 2024 6:59
ID: 6121258886
Szczegóły
Oferta od
Prywatne
Pokaż oferty z numerem VIN
Tak
Ma numer rejestracyjny
Tak
Marka pojazdu
NissanModel pojazdu
LeafWersja
40kWh N-ConnectaRok produkcji
2018
Przebieg
112 000 km
Rodzaj paliwa
ElektrycznyMoc
150 KM
Skrzynia biegów
AutomatycznaAutonomia
220 km
Średnie zużycie
17 kWh/100km
Napęd
Na przednie kołaPojemność baterii
40 kWh
Rodzaj własności baterii
W cenie
Typ nadwozia
KompaktLiczba drzwi
5
Liczba miejsc
5
Kolor
BiałyData pierwszej rejestracji w historii pojazdu
Numer rejestracyjny pojazdu
Zarejestrowany w Polsce
Tak
Bezwypadkowy
TakSerwisowany w ASO
TakStan
UżywaneVIN
Wyświetl VIN
Wyposażenie
Android Auto
Interfejs Bluetooth
Radio
Zestaw głośnomówiący
Gniazdo USB
System nawigacji satelitarnej
Ekran dotykowy
Dostęp do internetu
Opis
Witam.
Mam do sprzedania Nissana Leafa. Jest to wersja N-Connecta z roku 2018, z baterią 40kWh.
Auto kupiłem od poprzedniego właściciela w Nysie w maju 2023, z przebiegiem 92412km. W tym momencie przebieg około 110000km i rośnie. Autka używam na co dzień głównie do dojazdów do pracy w Krakowie. Jako miejskie autko świetnie się sprawdza, szczególnie jeżeli mamy swoje miejsce do ładowania.
Na szybkiej ładowarce DC można uzupełnić energię 0-60% w ~25min w razie potrzeby. Auto w środku bardzo przestronne, ma bardzo duży bagażnik. Posiada system kamer 360 i czujniki parkowania przód i tył, co bardzo ułatwia manewrowanie w mieście.
System aktywnego tempomatu działa bardzo dobrze, na autostradzie można jechać praktycznie nie dotykając kierownicy, korzystając z asystenta pasa ruchu. Na drogach krajowych przydaje się automatyczne utrzymywanie zadanej prędkości, dzięki czemu nogi odpoczywają. System e-pedal pozwala na jazdę po mieście korzystając z jednego pedału – dla mnie bardzo wygodne rozwiązanie. Oczywiście można również go wyłączyć i jeździć jak „automatem”.
Autem można również sterować z aplikacji mobilnej Nissana, tj. uruchamiać zdalnie grzanie / chłodzenie samochodu. W zimie wsiadamy do ciepłego auta przy -15C i nie musimy skrobać szyb :) A w lecie do wychłodzonego. W aplikacji można również sprawdzić stan naładowania baterii. W zimie nagrzanie zajmuje ~15min gdy jest bardzo zimno. Po kilkudziesięciu sekundach z nawiewów leci ciepłe powietrze.
Po zakupie w 2023 auto sprawdziłem w ASO oraz u diagnosty specjalizującego się w EV. Jest to dobrze zachowany egzemplarz, nie ma luzów na zawieszeniu, rdzy itp. Są drobne rysy na prawych tylnych drzwiach, jak na zdjęciu ale ledwo widoczne. W AutoDNA widnieje wpis z 2021 "badanie techniczne po wypadku", ale była to raczej parkingowa obcierka bo diagnosta mówił, że wszystkie części oryginalne i nie wymieniane. Mogę udostępnić raport z AutoDNA z maja 2023 do wglądu.
Z autem jest zero problemów, jeździ elegancko zarówno przy -15 stopniach jak i w lecie. Mocowania radarów przednich wymagały poprawy, aby aktywny tempomat działał dobrze, co zrobiłem w ASO za 1000zł i od tego czasu działa idealnie nawet podczas śnieżycy. State of Health baterii wg. LeafSpy to 85% - po mieście auto przejeżdża 170-220km zależnie od stylu jazdy.
Auto ma założone opony letnie Goodyear EfficientGrip Performance 2, które do 40km/h są niesłyszalne, i dobrze kleją do drogi. Mam jeszcze zimówki Goodyear UltraGrip Performance 3, mogę dorzucić do samochodu.
Generalnie auto jest super, ładnie się prezentuje, świetnie się nim jeździ, i nie sprzedawałbym gdybym nie wymieniał na coś z większym zasięgiem bardziej na trasy.
Zapraszam do kontaktu i obejrzenia na północy Krakowa, mogę również gdzieś podjechać. Odpowiem chętnie na wszystkie pytania!
Informacje o sprzedającym
Grzegorz
Osoba prywatna
Sprzedający na OTOMOTO od 2017
Kontakt bezpośredni
Znajdź na mapie