POLOmarket jak Biedronka – obok sklepów pojawią się ładowarki do aut na prąd

POLOmarket nawiązał współpracę z ChargeEuropa w zakresie zainstalowania w swoich 30 lokalizacjach stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Ładowarki wyposażone będą w cyfrowe reklamy DOOH, wyświetlane na 65-calowych monitorach.
„Nasza sieć stacji ładowania aut elektrycznych z cyfrową reklamą zewnętrzną (DOOH/EV) generuje dodatkowe przychody dla sklepów spożywczych, ale przede wszystkim zapewnia dostęp do łatwego i czystego ładowania pojazdów elektrycznych w miejscach, w których ludzie już spędzają czas realizując zakupy" – twierdzi Matt Tymowski, CEO ChargeEuropa.
„Koncentrujemy się na zapewnieniu naszym klientom jak największej wygody. Dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z ChargeEuropa, dzięki której część naszych sklepów będzie mogła już niedługo zaoferować odwiedzającym łatwe i niezawodne ładowanie pojazdów elektrycznych" – mówi kierownik ds. komercjalizacji, zarządca nieruchomości w POLOmarket Katarzyna Szeligowska.
ChargeEuropa jest europejskim operatorem sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Współpracuje z markami i udostępnia właścicielom nieruchomości stacje ładowania pojazdów elektrycznych, tworząc w ten sposób platformę cyfrowej reklamy zewnętrznej DOOH dla reklamodawców – donosi portal elektromobilni.pl.
Grupa POLOmarket to największa polska sieć supermarketów. Tworzą ją spółki detaliczne prowadzące sklepy, a także spółka logistyczno-zakupowa dysponująca trzema centrami logistycznymi. Grupa ma 280 placówek na terenie całej Polski. Obrót netto firmy wynosi ponad 3 mld zł rocznie (TUTAJ przeczytasz o sieci ładowania Biedronki).