„Prawdziwe Historie” OTOMOTO – motoryzacja to nie tylko biznes | Toyota & Lexus Dobrygowski

Wystartowała kolejna odsłona kultowej kampanii OTOMOTO „Prawdziwe Historie”. Tym razem jej bohaterem jest Toyota & Lexus Dobrygowski z Lubina. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych dealerów w Polsce, od blisko dwóch dekad rozwija się ramię w ramię z OTOMOTO.
Firma Toyota & Lexus Dobrygowski z Lubina łączy doświadczenie, nowoczesne podejście do sprzedaży i najwyższe standardy obsługi. To zostało docenione tytułem Tytana 20-lecia podczas gali TYTANI OTOMOTO. Udział w kampanii „Prawdziwe Historie” OTOMOTO to nie tylko wyróżnienie, ale przede wszystkim symbol wieloletniego partnerstwa opartego na zaufaniu, innowacjach i wspólnym rozwoju.
„Prawdziwe Historie” OTOMOTO, które inspirują całą branżę
Toyota & Lexus Dobrygowski to przykład firmy, która konsekwentnie buduje pozycję rynkową dzięki przejrzystym działaniom, wysokiej jakości obsługi i nowoczesnym narzędziom sprzedaży. Od początku stawiała na rozwój i bliską współpracę z OTOMOTO.
Firma wyróżnia się dbałością o jakość ogłoszeń, umiejętnym wykorzystaniem narzędzi wspierających sprzedaż online i wyjątkową kulturą obsługi. Co przekłada się na lojalność kupujących z całej Polski. Dzięki konsekwencji i jasno określonej wizji Toyota & Lexus Dobrygowski stała się jednym z liderów polskiej branży dealerskiej. Przykładem dla innych, jak biznes może łączyć wartości z nowoczesnymi technologiami.
„Steve Jobs powiedział, że to innowacja odróżnia lidera od naśladowcy. Tytan 20-lecia to nagroda dla firmy, która przez dwie dekady wspólnie z OTOMOTO wyznaczała i rozwijała standardy sprzedaży online” – podkreślała podczas gali Agnieszka Czajka, General Manager OTOMOTO / OLX Group.
Motoryzacja to więcej niż transakcja
Nowy spot jest częścią znanej serii „Prawdziwe Historie”. Opowiada o realnych doświadczeniach użytkowników OTOMOTO – tym razem z perspektywy profesjonalnych sprzedawców. Pokazuje, że za każdą sprzedażą kryją się ludzie, relacje i emocje.
W najnowszym spocie poznajemy historię Antka – chłopca, który przed laty odebrał z dziadkiem nowe auto właśnie z salonu Dobrygowski. Dziś Antek pracuje tam jako sprzedawca. Doskonale wie, że moment odbioru auta to dla klienta coś więcej niż transakcja – to emocje, wspomnienia i spełnienie marzeń.
„Dzięki OTOMOTO odwiedzają nas klienci z całej Polski. Odbiór auta to zawsze święto – wyjątkowy moment” – mówi w spocie Ireneusz Koziarz, kierownik sprzedaży.
„Prawdziwe Historie” OTOMOTO – nie tylko w internecie
Spot z udziałem Toyota & Lexus Dobrygowski zadebiutował 1 lipca 2025 r. Będzie emitowany w telewizji, radiu, internecie oraz cyfrowych tablicach ogłoszeniowych. Kampanii towarzyszą działania w mediach społecznościowych.
„Prawdziwe Historie” w odsłonie biznesowej to coś więcej niż kampania – to sposób na oddanie głosu tym, którzy codziennie współtworzą polską motoryzację. Dzięki takim partnerom jak Toyota & Lexus Dobrygowski pokazujemy, że technologia, relacje i zaufanie mogą iść w parze” – podkreśla Patrycja Pawłowska, Marketing Manager OTOMOTO.