Japoński bestseller gotowy na rok 2026. Co się zmieniło w Toyocie C-HR?

Toyota odświeżyła swój drugi najpopularniejszy model nad Wisłą. Zmiany nie są wielkie, ale mogą być istotne z punktu widzenia klienta. To m.in. nowe lakiery, tapicerki czy zwiększona liczba kombinacji dotyczących napędu i wyposażenia. Z drugiej strony, odmiana 2.0 Hybrid straciła trochę koni mechanicznych.
- Toyota C-HR wciąż jest oferowana z trzema układami napędowymi do wyboru.
- Już można zamawiać ten samochód z roku modelowego 2026.
- Odmiana 2.0 Hybrid aktualnie ma o 10 KM mniej niż poprzednio.
Toyota C-HR to obecnie drugi pod względem sprzedaży nad Wisłą model tego japońskiego wytwórcy. Od stycznia do końca lipca 2025 roku na to auto skusiło się 8987 klientów, co oznacza wzrost rok do roku o 17,7%. To też najlepiej sprzedający się SUV na polskim rynku i drugie najchętniej wybierane auto wśród klientów indywidualnych (4466 szt.).
Ale teraz Japończycy, aby zwiększyć atrakcyjność tego samochodu, prezentują Toyotę C-HR na rok modelowy 2026. Co istotne, już można składać zamówienie na to auto, wycenione od 120 700 zł.
TUTAJ przeczytasz test Toyoty Camry HEV.
Toyota C-HR 2026: trzy układy napędowe
Toyota C-HR 2026 nadal występuje wyłącznie z układami hybrydowymi, w tym plug-in. Bilet wstępu do jej świata stanowi 140-konny napęd, oparty na benzynowym silniku 1.8 o mocy 98 KM. Takie auto od 0 do 100 km/h rozpędza się w 9,9 s i średnio na 100 km zużywa 4,7-4,9 l paliwa.
Odmiana 2.0 Hybrid Dynamic Force ma teraz nie 190, a 180 KM. Wynika to z nowych przepisów dotyczących emisji dwutlenku węgla. W rezultacie ograniczono moc 2-litrowego silnika benzynowego – ze 152 do 133 KM. Dane dotyczące przyspieszenia i średniego zużycia paliwa na razie są w trakcie homologacji. W przypadku poprzednika wynosiły, odpowiednio, 7,9-8,1 s i 4,8-5,1 l/100 km.
Na szczycie oferty znajduje się 223-konny wariant plug-in, zapewniający 66 km zasięgu na samym prądzie oraz przyspieszenie do „setki” w czasie 7,4 s.
Toyota C-HR 2026 mierzy 436 cm długości, 183 cm szerokości oraz 156 cm wysokości. Bagażnik, w zależności od wersji, dysponuje pojemnością 296-388 l.
TUTAJ przeczytasz o światowej dominacji Toyoty w 2024 roku.
Lepsze wyposażenie i więcej kolorów
Co się zmieniło w Toyocie C-HR 2026? Przede wszystkim do wszystkich wersji wyposażenia dołożono kamerę monitorującą kierowcę. Z kolei w wariantach Comfort Plus i Style w przypadku hybrydy plug-in wprowadzono nową tapicerkę materiałową w kolorze ciemnoszarym. Dodatkowo, drugi z nich otrzymał 18-calowe felgi aluminiowe o nowym wzorze.
Poza tym paletę dostępnych kolorów wzbogacono o warianty Dark Blue i Storm Gray dla podstawowego wyposażenia Comfort, a także dla Comfort Plus i Style. Toyota C-HR 2026 Style z pakietem Bi-tone (dwukolorowe nadwozie), Executive, GR Sport oraz Tokyo Eiditon zyskała nowe malowania. Są to Dark Blue/Night Sky Black oraz Storm Grey/Night Sky Black.
Najbardziej dynamiczna odmiana Toyoty C-HR, czyli GR Sport, jest teraz dostępna również z podstawowym układem napędowym o mocy 140 KM.
„Toyota C-HR w tej wersji zwraca uwagę atrakcyjnym pakietem stylistycznym GR Sport, specjalnym wzorem 19-calowych felg aluminiowych, tapicerką z ekologicznego zamszu Ultrasuede, a standardem będzie także wyświetlacz projekcyjny na przedniej szybie. Samochody z układem 2.0 Hybrid (180 KM) w standardzie mają 20-calowe koła GR Sport” – informuje japoński producent.
Toyota C-HR 2026: z podwójnym Ekobonusem
Toyoty C-HR 2026 przy zakupie modeli z napędami 1.8 Hybrid i 2.0 Hybrid objęte są podwójnym Ekobonusem. W rezultacie ich przyszli właściciele mogą liczyć na 3-procentowy rabat i cenę startującą z pułapu 120 700 zł (1.8 Hybrid).
To japońskie auto w standardzie zapewnia m.in.:
- dwustrefową klimatyzację
- kamerę cofania
- inteligentny tempomat adaptacyjny
- system monitorowania martwego pola w lusterkach
- wirtualny kokpit o przekątnej 12,3 cala
- system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym ekranem dotykowym
- nawigację z mapami online
- 17-calowe felgi aluminiowe
Odmiana Comfort Plus jest oferowana wyłącznie z układem plug-in w cenie 180 900 zł. Z kolei wariant Style kosztuje od 151 200 zł w przypadku układu 1.8 Hybrid. Odmiana 2.0 Hybrid (od wyposażenia Style) stanowi wydatek 162 900 zł lub 172 900 zł (AWD-i).













